Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Hippocampus

  • Autor: Basi a Mell
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: I zvěromágové si musí dát pozor na svoje počiny. V opačném případě je čeká nemile milé překvapení.
  • Klíčová slova: m-preg, AU

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“nic moc...”
Benny:
“Ne, nebavilo.”
Mrmla:
“..”
Lanevra:
“:-D Náhodou to je ženiální.”
Adelaine:
“Vtipné, psané s nadsázkou. Na dané téma bych to asi radši měla trochu kratší, ale pobavilo.”
Sargo:
“Kez by vic lidi melo smysl pro humor! Naprosto skvela povidka a ten konec me rozsekal. :-D”
mariaa:
“...”
patolozka:
“Nemůžu si pomoci, ale mě to pobavilo:-)”
SaraPolanska:
“Náhodou, tohle bylo fakt vtipné. :-D Doufám, že to autorka myslela jako recesi a ne vážně. :-D Takový slash by mi ani nevadil. :-D”
lokila:
“docela sranda”
Nerla:
“Cha cha, ten konec je boží :D Za tou povídkou není cítit žádná křeč, je to psané s nadsázkou, a i když je téma poněkud nevšední a hodně mimo kanonické reálie, je to dobře pojaté a čtivě zpracované. No a na konci jsem se zasmála a to je jenom plus. Mně se to tedy líbilo.”
Akkarra:
“Podle mě to bylo dlouhé až až. Zasloužilo by si to nulu, ale vzhledem k tomu, že aspoň Snape byl jakž-takž v rámci a že tam kolem sebe zamilovaně nevrkali, tomu ten 1 bod dám - ale pouze s notnou dávkou sebezapření a nezaručuju, že si to přece jen ještě nerozmyslím!”
Velká_koule_chaosu:
“Jako parodie hezké... :) Zbožňuji mpreg.”
zmije:
“naštěstí to nebylo dlouhé....”
Melissa-kun:
“Harry se promnění na mořského koníka a stane se mu nepěkná nehoda”