Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Čas ...

  • Autor: Autumns_Slumber
  • Překladatel: Yellow
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Hermiona
  • Rating: NC-17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Harry našel a zničil všechny viteály, ale předtím, než se snad naposledy postaví Voldemortovi, chce vědět, jestli na něj po válce čeká šťastný život. ( Nebere v potaz závěr Prince dvojí krve a celé Relikvie smrti. )
  • Klíčová slova: snarry

Hodnocení čtenářů:

Badinek:
“Občas si potrebuji přečíst něco co nemá velikou hloubku a je to přeslazený jako čaj něho mladšího bratra. Tohle zaručeně je přesně to co jsem hledala a někdy se k tomu s radostí vrátím.”
Sarkan:
“...”
Lucie:
“Líbilo, zejména první část.”
jesssnape:
“slabá 3”
Mrmla:
“2, 5”
KCJerryL:
“Poměrně hezká oddychovka, ale přijde mi to lehce nedokončené..”
Benny:
“Pěkná oddychovka”
Adelaine:
“Velmi příjemná oddechovka”
delatrix:
“Skvělá povídka. Ve skutečnosti je delší než se zdá.”
Fleur Tera:
“príjemná oddychovka”
Gartepka:
“":)"”
kripolik:
“Mě se to líbilo :). Osobně si myslím že by to chtělo pokračování :P.”
Akkarra:
“Mě osobně to teda přijde silně nedokončené. A obecně vzato mě to taky zrovna neuchvátilo. První kapitola byla docela dobrá, ale to pokračování - rozhodně jsem netušila, že Grangerová je pyrotechnik a jaderný inženýr k tomu...”
patolozka:
“Mám takovýto relativně nekomplikovaný slash moc ráda:-)”
mariaa:
“...”
belldandy:
“Nemůžu poctivě tvrdit, že je tahle fikce skvělá, ale je jednou z těch ke kterým mám osobní vztah. Byla jednou z prvních slash fikcí, co jsem četla. A v rámci jakéhosi těžce vymezitelného středně dlouhého žánru patří dodnes k mým nejoblíbenějším. Možná je zbytečně překonbinovaná (nějaké ty časohrátky), ale já mám pro ni slabost. Je tu spoustu ingrediencí, které mám v FF ráda. Vlastně je ta ingredience jen jedna hlavní: vnitřní boj mezi tím, co je správné a tím, co si člověk přeje. Zkrátka potlačovaná láska, která nakonec samozřejmě vyhraje . :) /// Povídka skutečně nedokončeně může působit, věřím tomu ... ale stejně tu občas nad komentáři přemýšlím, jeslti si všichni všimli, že u yelllow mají jednotlivé kapitoly ještě svou druhou stránu. Tak pro jistotu: Mají.”