Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Most napříč světy

  • Autor: Manori, D.J. Orlovský
  • Fandom: Noční klub
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Manori Dauntless/ Postrach
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 26
  • Shrnutí: Co všechno dokáže evropská spolupráce. / Jedná se o crossover Harryho Pottera a Nočního klubu. také na FM: http://www.fantasmagorium.net/povidky/povidky-most_napric_svety.php
  • Klíčová slova: drama, upíři, crossover

Hodnocení čtenářů:

Areboria:
“.”
Slythoryn:
“Četla jsem to sice už před nějakou dobou, ale pořád mi v mysli utkvívá pocit, že tohle se opravdu povedlo. Ačkoliv jsem před začátkem nevěděla o Klubu, tohle mě donutilo si ho přečíst.”
Usmevava_Barush:
“..”
Mrmla:
“,,”
Nerla:
“Nedávno přišla řeč na crossovery a já prohlásila, že jsem za celý život četla jediný opravdu dobrý, který byl bohužel nedokončený. A pak mi to nedalo - a on je najednou (dobře, jsou to už čtyři roky) dokončený! Takovou radost si nepředstavíte. Přečetla jsem to celé s chutí znovu, tohle sloučení dvou světů se vydařilo opravdu náramně. Postavy jsou skvělé, a to kanonické i originální. Škoda, že se nedokončila spousta příběhových linií ze začátku, ale chápu, jak obtížné je psát tak dlouhou ucelenou povídku. Hrozně bych si přála pokračování, i když i závěr je špičkový - a nepředvídatelný, tomu už jsem úplně odvykla. Chválím, tohle zůstane mojí srdcovkou.”
Akkarra:
“Jako milovnice Nočního klubu jsem tím nadšená. :) Dobrý děj, perfektní zachování charakterů a reálií NK, skvělé zápletky a mistrný konec. A konečně ženská originální postava, kterou jsem nechtěla zabít už po první kapitole - jak se mi v 99% případů stává. :)”