Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Naruby

  • Autor: Amanuensis
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Voldemort / HP, SS / HP, LM / HP, DM / HP, RL / HG
  • Rating: NC-17 (Tentokrát to berte vážně!)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Pro pořádek název originálu:"And Just Plain Wrong ". // Shrnutí: Voldemort zvítězil a z Bradavic se stalo hřiště zvrácených Smrtijedů / Varování: AU, sex, sprostá slova, chan (zneužívání nezletilých), násilí, non-con, zvrácené praktiky (znásilňování předměty, bičování, dvojitá penetrace...), temné, ponižování, bití, rozmanité umravňovací metody, hrozí možnost soucitu se Zlatým triem ;). Byli jste varováni!
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“Rozečteno”
DenDella:
“Podle ohlasů jsem čekala opravdu temnou povídku o utrpení plnou filosofických úvah, ze kterých budu po zbytek dne v depresi. Dostala jsem místo toho odvážné a kvalitní porno, od kterého jsem nemohla odtrhnout oči. Z děje tam toho tolik nebylo, měla bych spoustu doplňujících otázek a trochu mě mrzí, že se to točilo jenom kolem Harryho...ale to vše musím přehlédnout, protože tohle byla prostě síla.”
keri:
“,,,”
jesssnape:
“...”
Ostravanka:
“q”
Usmevava_Barush:
“..”
Trinyx01:
“brr”
Sinestezia:
“...”
Benny:
“Varování mě navnadilo a má uchylná dušička jásala.Ale tady platí:V nejlepším se má přestat.Bavila jsem se tak do půlky trestu od pana ředitele.A Voldemort už byl moc(a ani Severus to nezachranil)Přesto zasloužená 4.”
Sargo:
“Tohle dočítat nebudu, neb jsem křehká a jemná dívka a ještě by se mi místo o růžových motýlcích na rozkvetlé louce mohlo zdát něco ošklivoučkého.”
Adelaine:
“No, věřím, že varování je namístě. Neuvěřitelné množství násilí, ale přesto o tom povídka není. Mně osobně v povídce velmi chyběl vývoj postav, autorka je náhle rovnou postavila do podřízené, poddajné pozice, kterou si zrovna u Harryho nedokážu představit. Je to dobře napsané, to tomu nepopírám, je to zajímavě zpracované téma o ztraceném zbytku naděje, přesto mi tam chyběl příběh, který by mi jejich pocity přiblížil. Já to autorce prostě nevěřila. 3-4”
Lanevra:
“Povídka je bezesporu sadistická, líbí se mi, dobře přeložená i napsaná, ale že bych k ní já potřebovala tolik varování? To bych ani neřekla. Konec konců krev tam vlastně ani pořádně netekla a nikdo explicitně neumřel. PS: Mimochodem od pasu dolů to se mnou nic neudělalo, spíš jsem oceňovala nápaditost autorky.”
Slythoryn:
“Byla jsem varonána. Nebrala jsem to příliš vážně. Draze jsem za to zaplatila. Četla jsem už sice pár temných povídek, ale s tímhle se to nedá porovnávat. Nebudu říkat, že se mi to líbilo. Ale když věci nejsou krásné, neznamená to nutně, že nejsou kvalitní.”
kripolik:
“...”
Nade:
“§§§”
Akkarra:
“Aneb jak vypadaly pohádky, než jim byl kvůli čistotě dětských dušiček připsán šťastný konec...”
Crystal:
“Doprčič, proč já čtu také úchlárny? A před spaním k tomu...”
Sectumsempra:
“k precteni”
ZJTrane:
“Mrazivé, temné. Ešte teraz citím pachuť krvi a bolesti a to som ju čítala už dávnejšie. Už to, že prekladala Sinam je zárukou kvality.”
belldandy:
“Tohle si prostě musíte přečíst, aby jste věděli, jak vypadá opravdu temná povídka, ale za vaše špatné sny odmítám nést odpovědnost. :) - Jako pokračování vzniklo ještě Damage Control od Juxian Tang (případný překladatel má u mě pusu :). Je to SS/HP love story a HappyEnd k Naruby) a Diamantem od Eodrakken (PP/RW, přeloženo S.L. )// Božínku a já neúspěšně hledala ruský překlad (existuje, ale nezobrazuje se mi azbuka), když to tu zatím bylo česky. Já z té blbosti už asi nevyrostu! // PS: Pro případ, že snesete ruštinu :) dva klipy, které vznikly v rámci ruského fandomu inspirované touto sérií: http://www.youtube.com/watch?v=U1KgdfQZ024, http://www.youtube.com/watch?v=t3R5eHXBHiY . Netvrdím, že jsou až tak super ale já jak si něco oblíbím ... tak ztrácím vkus :) .”