Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Prvorozený

  • Autor: Fabula Rasa
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Bill Weasley / Severus Snape, Molly
  • Rating: PG-13
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Bill se s někým schází. Molly by chtěla vědět, s kým.
  • Klíčová slova: Coming out

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Proč ne...”
Cora:
“Čtivé a milé.”
KalamityJane:
“Ale to bylo hezké. I přes varováni na začátku jsem si to velmi užila.”
Salome:
“Skvělá Molly, skvělý Bill, hezky vystižená atmosféra v Doupěti. Formálně je perfektní - jak styl, tak pravopis, tak i struktura. (Zvláštní ocenění proto patří překladatelce.) Mně se líbilo, že se to zaměřuje na vztah matky a syna, a povedlo se to navíc velmi pěkně. Nelíbila se mi tam jen jedna lehce podbízivá scéna, která z pěkného příběhu dělá něco lacinějšího, vcelku nechápu proč. Autorka to nemá zapotřebí. Je to millé, lehce dojímavé, ale ne kýčovité.”
jesssnape:
“...”
René.K.:
“Moc milá povídka, která mě zaujala především tím, jak i přes jednoduchý děj dokázala po celou dobu perfektně udržet mou pozornost. Popis Molly je bezkonkurenční! Až příliš často čtu o Molly, která se chová spíš jako kvočna (ve vztahu ke svým dětem), ale tady si mě poprvé dokázala získat.”
kami:
“Molly je super, ale nedočítala som to.”
Benny:
“Takový miloučký příběh o coming outu, užasné matce rodů a na konci i vtipek na Billův účet.:)I když nemusí většina souhlasit, dám 5*”
Nerla:
“Něco mezi tři a čtyři, je to velice dobře zpracované a krásně se to čte, ale přidané hodnoty v tom nenacházím. Povídka o lidské tváři všech zúčastněných. Málokde se vidí natolik lidsky - a vím, že to slovo nevhodně opakuju - zpracovaná Molly, a to mě obzvlášť těší.”
Sectumsempra:
“prekvapilo me, ze jsem povidku jeste nehodnotila, cetla jsem ji uz mockrat (a urcite si ji jeste mockrat prectu:))”
Mrmla:
“...”
Fleur Tera:
“predstava nacpávajúceho sa Severusa nevinne lámajúceho chlieb a tak milo zákernej Molly bola úžasná :)”
Tintinka:
“Moc pěkné, i když víc než vztahu Billa a Severuse se to zaměřuje na Molly a Billa.”
Sargo:
“Sáfra, to se mi to líbilo. :-)”
mariaa:
“:)”
sandymathews:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“To není můj šálek kávy.”
Akkarra:
“Svým způsobem je to strašně melancholické, ale vážně se mi to líbí. A Molly Billa na konci opravdu dobře dostala... :)”
belldandy:
“Mám pocit, že dávám čtyřku jen proto, aby to nevypadlo, že dávám pořád pětky. :) Je to krátké a nejsem z toho až tak na větvi, ale líbilo se mi to hodně a žádnou vadu na tom neshledávám. Paní Wesleyová jako maminka, která zná své děti lépe než se znají ony samy.”