Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

To Shape and Change

  • Autor: Blueowl
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Severus Snape, Harry Potter, Dumbledore and teachers, Longbottoms, Malfoys, Flamels, Voldemort atc
  • Rating: T
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 34
  • Shrnutí: AU. Time Travel. Snape goes back in time, holding the knowledge of what is to come if he fails. No longer holding a grudge, he seeks to shape Harry into the greatest wizard of all time, starting on the day Hagrid took Harry to Diagon Alley. A/N: I have taken the liberty of adjusting some of the canon things, so just be aware - - meaning Snape comes from a future different from the actual HP novels. Oh, and no Horcruxes.
  • Klíčová slova: cestovanie v čase

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Takže Harry je totální Garry Stue, je to psáno často tak idylicky a všichni jsou šťastní a spokojení, až je vám z toho špatně, přitom ale jsou tam chvíle, kdy si říkáte, že autorka nemůže být neprostý lempl, protože události mění zajímavě a rozhodně i logicky. Většinou. Za ty části jí přidávám minimálně dva body, protože byly vážně dobré. Ale nakonec se Voldy stejně zblázní, všichni se napraví, atd. Ještě jedna poznámka - autorka je očividně fascinovaná možností dnešní medicíny a chápu, že chce ukázat, že mudlové mají kouzelnickému světu co nabídnout, ale měla by si uvědomit, že nic se nemá přehánět a že takhle vypadají kouzelníci, že nedokáží uzdravit naprosto nic./ Známka se vztahuje k anglickému originálu.”
Ostravanka:
“q”
GwenLoguir:
“Moja vyrazne oblubena. Asi kus idealisticke, ale prijemne citanie vacsinu casu.”