Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Sexy Snape - fanart

  • Autor: Potter Puppet Pals
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: SS, GL
  • Rating: -
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Im too sexy for my love...
  • Klíčová slova: fanart

Hodnocení čtenářů:

Crystal:
“Asi mi něco uniklo, protože se mi to vtipné nezdálo...”
ZJTrane:
“Asi nemám zmysel pre humor.”
Danae:
“Klasika.”
SaraPolanska:
“Je to tak šílený, až to člověk musí milovat. :-D Pravda je, že jsem prvních několik vteřin byla v šoku, ale nakonec záchvaty smíchu nebraly konce. :-D”
SinamLlumi:
“LOL! Byla jsem v pokušení dát 5, ale ne, dala jsem si předsevzetí, že extrémními hodnoceními (pětkami a nulami) budu radši šetřit, takže 4. Ale fakt mě to rozesmálo. :D (A klidně bych to dala pod vid, však které fan video není koláž?) S.L.”
belldandy:
“Božínku, tak tohle se opravdu hodnotí špatně. :D Já si na to taky musím vzít dovolenou. Takovej videoart ... Má to v sobě takovej kousek zvrácenýho kouzla. / Dvouletý Matýsek se u toho řehtal, a on se zrovna moc nesměje, za to si to nějaký bod zaslouží :).”
Akkarra:
“Pomoc...”
Sectumsempra:
“strasna ptakovina, kazdopadne pokud mam spatny den (zvlast pokud si prectu nejakou ohavnost, nebo kdyz se v noci ucim na zkousku a mam misto mozku houbu), poustim si to pro zlepseni nalady... nehodnotim pro naprosto zaujaty vztah k tomuto dilu (dala jsem to pod fanart, protoze si nejsem jista, jestli je tahle kolaz video...)”