Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Má Jenny

  • Autor: Profesor
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Remus Lupin/Jenny
  • Rating: 13+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Nic netrvá věčně. (Alternativní shrnutí: "Lupin stál za rohem celý zcepenělý." :))
  • Klíčová slova: Mary Sue

Hodnocení čtenářů:

Salome:
“Je to ještě horší, než jsem si po přečteněí komentářů představovala, že bude. Měla bych ocenit, že je tam dobře aspoň pravopis, a jenže ono se to mezi těma ostatníma nulama ztratí....”
Benny:
“Ne, dnes nemám chuť kopat do polozdechlých mrtvol.Přečetla jsem si to pouze ze zvědavosti, ano, nádhera.Nezklamalo;)”
Mrmla:
“Nemám slov.”
Nerla:
“Ách óch, to je doják! Kreatura s citlivou povahou, dobrý anděl, vševědoucí dědeček, to je tak roztomile archetypální, až by jeden brečel. Sice je to od začátku do konce hrozné, ale dovedu si to představit i hroznější, takže jeden bod. I když slabý. (Ano, odůvodnit ho pravopisem není špatný nápad, tak to taky udělám.)”
Sargo:
“Úžasné! Tohle bych nedokázala napsat, ani kdyby mě čtvrtili.Půl bodu za dobrý pravopis a druhý za to, že mi bylo dáno zjistit, že všeliké parodie mají svůj ne jen domnělý předobraz. :-D”
SaraPolanska:
“Mám-li být upřímná, četla jsem i horší, takže alespoň půl bodíček bodíček za to, že jsem se několikrát zasmála. :-D Například zcepenělý Lupin nebo Brumbálovo: "Výborně, Remusi, výborně." (které mě teda v kontextu spíš vyděsilo, pravda :-D) či hláška: kouzelný pane... Se jistě stanou legendou. :-)”
SaoKissa:
“Bože, bože, bože, bože, bože, bože, bože, bože, bože, bože, bože, bože, bože. To je taková hrůůůza:P! I když, sic nerada, musím přiznat, že jsem četla horší. Naštěstí to není absolutní Mary Sue → díky bože za tu smrt. Ne ne. My tu totiž máme romantického, slaďoučkého, milujícího panice Remuska. Blé!”
Sectumsempra:
“s touto povidkou jsem se ztotoznila v jedne veci - taky jsem se smala skrz zavoj slz... bohuzel to byl ponekud hystericky smich doprovazejici znechuceni z tohoto dila... odpad :)”
Danae:
“Zdá se mi, že povídka je z webu už nějakou dobu pryč, tady je akorát vytažená prostřednictvím webového archivu. Takže si nejsem jistá, zda nespadá pod kategorii "Respektujte autory, kteří svá díla stáhli z internetu." P.S. Našla jsem povídku na aktivních webovkách, měním odkaz. Edit: SinamLlumi, to asi záleží na interpretaci. Podle mého názoru nejsou archivní kopie zrušených stánek vyhledané přes WaybackMachine totéž co "stará doména".”
Akkarra:
“Tohle je doslova a do písmene na zblití! (Zvracení je v tomto případě příliš slušný termín.)To je tak... Bléééh! Nechutné, patetické, klišoidní... Jdu si sehnat kýbl...”
SinamLlumi:
“Jako já nijak nelobuju za bulímii, ale kdybyste náhodou někdy chtěli zhubnout zvracením, tady máte příležitost. ;) Ne, vážně: tahle je tak klasická, že by se mohla dávat do učebnic. Včetně závěrečné diagnózy. A proto se o ni musím podělit... :) PS: DANAE, tuto povídku nestáhl autor, pouze můj odkaz se nacházel na staré doméně. A pokud umíš číst, dala jsem ji sem pro vzdělávací účely. Zrovna od vás z českých luhů a hájů ty pindy o respektu sedí. S.L.”