Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Zkáza a Naděje

  • Autor: Lady Corten
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Aka, Lorik, Merik a další
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 65
  • Shrnutí: První díl trilogie Aka: Příběh o jedné dívce, která se musí stát chlapcem, aby zakryla jednu velkou lež. O princi, který neví, jestli chce být princem. A mágovi, který je opředen mnohými příběhy tak hustě, že už sám neví, co je pravdou a co lží. A když do toho vložíme jedno proroctví a skupinu vyděšených bohů, tak dostaneme svět, o kterém si budete muset přečíst víc, jestli chcete vědět, jak to vše ve skutečnosti bylo.
  • Klíčová slova: Proroctví, mág, čaroděj, válka, osud

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“...”
Ostravanka:
“q”
sandymathews:
“...”
SinamLlumi:
“Legrační je, že tahle povídka by rozhodně mohla být fajn čtení, kdyby nebyla napsaná místy tak pateticky "kdo by však odolal jejím slzám" & zároveň místy tak neformálně "máma je ze mě nešťastná". Ale já samozřejmě vím, že je někdy hodně těžké udržet se a nesklouznout k této rétorice, takže to autorce nijak zvlášť nevyčítám. Zatím 3, možná to půjde nahoru, možná dolů. :) S.L.”
patolozka:
“Velmi povedená povídka s vlastním světem a novými postavami. Moc se mi líbí, jak umí autorka vypsat i filozofii a teorii magie. Kdo má rád kouzla, čaroděje, draky, přátelství, lásku a fantasy svět trochu ve stylu LOTR, tak vřele doporučuji!”