Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Cullenovi vs Bradavice

  • Autor: piromaan23
  • Fandom: Twilight
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Cullenovi, Bella, Brumbál, Potter, Snape ...
  • Rating: není
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2012-03-13
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: Carlisla už nebaví pracovat a proto se rozhodl, že najde školu, ve které to půjde. Najde ji... Jsou to Bradavice.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

speisy:
“-”
Adelaine:
“...”
Lanevra:
“Tohle si musím přečíst! To bude lepší než Voldemort dávající Hermioně čaj a marmeládu”
mariaa:
“.”
Nerla:
“Jůů, to je vtipný :) Asi jsem se definitivně zamilovala do fenoménu Mary Sue, který dokáže tak dokonale spolehlivě rozesmát v každé kapitole. "... Sklonila jsem hlavu a zlostně jsem pohlédla na oblohu, která rázem zčernala, a blesky začaly ozařovat obloku. ..." S-U-P-E-R! Samozřejmě Cullenovi v prváku (a v Nebelvíru), hloupý Harry, Bella jako zástupkyně ředitele a vedoucí Nebelvíru, mystická vidění, odkazy na fotky šatů, které Bella zrovna nosí (např. na Mimibazar aj.), škrabošky, plesy, meče... ách, óch! Tohle být zfilmováno, je kolem toho kult!”
Wendyses:
“Pátá kapitola a končím.”
René.K.:
“Zajímalo mě, proč tolik lidí hodnotí tuto povídku tak negativně, takže jsem se dal do čtení... No, sice jsem přežil, ale můj mozek si nejspíš ponese trvalé následky :D Na tomto příběhu mě zaráží hlavně to, že autorka docela ovládá pravopis a úpravu textu a podobné věci, což bych nečekal vzhledem ke "kvalitě" příběhu samotného. Tudíž nejspíš v hlavě něco má, tak proč proboha píše takové věci? Dále. Autorka zkopírovala většinu situací z knížky/filmu a některé dialogy jsou zkopírovány doslovně! A když už se člověk konečně dočká nějaké té originality, vyleze z toho naprostá zrůdnost. Pominu-li některá naprosto divná slovní spojení, šíleně znějící slovní obraty, Mary Sue a divné chování postav, tak mi tam hlavně vadil Brumbál. Přišlo mi, že z něj udělala autorka úplně jinou postavu. Ačkoliv Brumbál v originálu nakonec vyznívá trochu jako manipulátor s poněkud spornými praktikami, tak přesto mi vždy přijde směšné, když mu v povídkách postavy neprokazují dostatečnou úctu. Brumbál byl přese všechno vážený člověk a to v této povídce nerespektují jak postavy, tak i autorka, která z něho udělala málem vzteklouna, který si navíc nechá cokoliv líbit. Takže dočteno do naposledy přidané kapitoly (14) a dál se o to v rámci svého zdraví nepokouším :)”
Sargo:
“Kdo se nepročetl za první kapitolu, o hodně přišel! Třeba o slintající duchy, pípání školního rozhlasu, pokorného Brumbála, nakousnuté upíry... obraty tak nelogické, až se nad nimi tají dech... a hlavně Mary Sue tak úchvatně archetypální, že by i statečný muž zaplakal. Stále trvám na tom, že autorka má velkou budoucnost. Bude psát hollywoodské trháky - našlápnuto má dokonale! :-D”
sandymathews:
“myslím, že to někdy přečtu, možná to i dokážu :)”
SaoKissa:
“Bad Lodmart, Bella je Mary Sue. Bože! Tohle mi přece nechceš udělat, vždyť nejsem až tak zlá. Proč jen necháváš vzniknout takovýmto nehorázným žvástům? (Myšleno ironicky, ve skutečnosti jsem silně (ne)věřící atheista:D.) Škoda, že není možné jít do mínusu. Tohle by si to 'zasloužilo'. Autorko, prosím. P.S. Zdá se mi to, nebo tohle je už druhá povídka od té samé 'autorky', kterou jsem hodnotila nulou? Že by to o něčem vypovídalo...?”
Akkarra:
“Políbím a klidně do ní i vlezu. A autorka by do ní potřebovala kopnout... První kapitola je naprostá vykrádačka a jako bonus nepředstavitelně zmršená autorčiným úděsným slohem. O debilitě povídky jako takové se ani nezmiňuji...”
Sectumsempra:
“i kdyz se ma mysl po precteni prvni kapitoly urputne branila, nevzdala jsem to a zbezne precetla vsechny uvedene casti... na zadek si bohuzel nedosahnu, polibila jsem si tedy svoji bledou rucku a udelila povidce hodnoceni odpad (na druhou stranu udeluji soukromeho pul bodu za to, ze toto dilo neni slash - moje chora mysl se po precteni nazvu okamzite vydesila scenare hp+zarivy hosik a zarlici romanticky snape... takze, ano, vzdycky muze byt hur :D)”
SinamLlumi:
“Dlouho jsem po tom toužila a konečně to mohu použít: Napsáno tuřínem! Mám-li na výběr mezi líbáním zadní části těla a "karamelovým zbavením", sedinka je pro mě jasná volba. :) PS: Neměla to být spíš špatná parodie? S.L.”
AnneMaria:
“Mě se to líbí. Zajímavý příběh.”