Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dopisování se Snapem

  • Autor: asnowyowl
  • Překladatel: Sevy
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/SS, RW, HG, NL, Levandule, Dean, Seamus
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Kdo by si byl pomyslel, že když někomu začnete psát jednoduché vzkazy, můžete k němu docela změnit svůj vztah?
  • Klíčová slova: HP/SS, dopisování

Hodnocení čtenářů:

Keta Mar:
“Nápad s dopisováním mě nadchl, ale mohlo to být zpracováno lépe, 3-4”
LiviaCullen:
“Trošku také moc rýchle a hlupučké ale inak to nemalo chybu ...”
Cora:
“Tak... ty vzkazy byly minimálně z počátku vtipné, mělo to nápad. Později ale ten příjemný pocit z vcelku originálního dopisování odezníval a profesorovo čančání tomu nasadilo korunu. 2 - 3.”
Casiopea:
“Jsem na tom podobně jako KalanityJane. :)”
Lanevra:
“Nikdy mi to nepřišlo úchvatné, ale neurazilo to.”
KalamityJane:
“Možná trochu guilty pleasure”
l.terka:
“:)”
Salome:
“Vcelku standardní erotická fantazie.Dobře psané, pravopisné chyby v toleranci. Harry mi připadal IC, Snape jen místy. Za to, včetně jeho proměny, o které si taky myslím, že působit vtipně neměla, a chování neodpovídajícímu snapeovské opatrnosti, bod dolů. Za dobrý nápad s dopisováním, které zejména z počátku bylo opravdu vtipné, bod nahoru.”
kami:
“V odpovediach som nevidela ani Snapea ani Pottera. Veľa vtipu to tiež nepobralo (ak nepočítam Snapeovu "premenu", ktorá asi vtipná byť nemala) a nakoniec som to čítanie vzdala (a to ide o jednorázovku) a len som to preletela pohľadom, či sa v tom predsa len niečo zaujímavé neobjaví. Neobjavilo. Jeden bod za snahu autorky, jeden bod za snahu prekladateľky.”
Fleur Tera:
“niekedy to drhlo...”
Benny:
“Jaktože jsem tohle ještě nekomentovala?3-4”
Mrmla:
“,,”
Potkanice:
“pobavilo”
Adelaine:
“...”
belldandy:
“-”
Sectumsempra:
“nektere vzkazy u me vyvolaly skripeni zubu, kazdopadne me pobavil konec (nejenom pri prvnim cteni:D)”
Akkarra:
“Tak některé vzkazy byly vysloveně sci-fi, ale pár mě jich i pobavilo... :)Celkově vzato je to ale slabé a Snape, který místy spíše aspiruje na Lockharta tomu zrovna nepřidává...”
mariaa:
“:)”
Velká_koule_chaosu:
“Naprosto mě uchvátil nápad dát Harryho a Severuse dohromady díky tomu, že si začnou posílat vzkazy (také to je důvod proč jsem tuto povídku dávám). Povídka je čtivá, dobře napsaná, ale bohužel místy mi přijde spíše "směšná"(hlavně Harryho vzkazy mi nesedli). 3-4*. Za nápad a čtivost dám 4*. Čekala jsem od tohoto skvělého nápadu více. Pro mě osobně je to zklamání.”