Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Buď po mojom boku

  • Autor: Testralka(Tesska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: SS/HP, DM/HG
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 38
  • Shrnutí: Každý z nich má nejaký problém. Narcissa skrýva tajomstvo, Lucius sedí v Azkabane. Harry nevie ako dať najavo city mužovi, ktorého miluje. Hermiona trpí nielen stratou Rona, ale i zraku. Draco nemá kam hlavu zložiť, zisťuje, že má nevlastného brata, ktorého roky nenávidel a Severus by mal dať všetko do poriadku? Ale aj jeho niečo trápi... A predsa ich všetkých čosi spája. Spoločná minulosť, ktorá im určila i prítomnosť. No bude len na nich, akú si zvolia budúcnosť... Webarchiv: https://web.archive.org/web/20230317194805/https://media1.wgz.cz/files/media1:5640ff33ac58a.pdf.upl/BPMBxpdfx.pdf
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

kattyV:
“Musím souhlasit s belldandy. Solidně napsané (i přes občasné hrubky), četlo se to příjemně. Ale... Přemíra motivů, z nichž ani jeden nejde do hloubky. Zápletky pro zápletky, jen aby si autorka užila romantického líčení milování na břehu moře. Všechno se vyřeší snadno a rychle, na druhou stranu, něco vůbec. (Nějak nevím, vyřešilo se Severusovo prokletí nebo ne??? A vůbec, proč se omilostněný a po válce všeobecně uznávaný mistr lektvarů nevěnuje vaření lektvarů a dělá práci, která ho nebaví???) Shrnuto a podtrženo. Kdyby zápletek byla polovina a autorka věnovala větší pozornost logice děje i vývoje charakterů postav, mohla by to být výborná povídka. Některé nápady měly potenciál. Takto to zůstalo na půli cesty.”
MoonyStars:
“Príjemný štýl písania a slušná gramatika... no nie len to stačí na kvalitný príbeh. Veľmi nerada, ale predsa, nemôžem inak a hodnotím číslom 2. Príbehovo nezaujímavé, nezapamätateľné a absolútne nič vo mne z deja neostalo.”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Braková červená knihovna - přečíst se to dá, ale člověk o tom rozhodně nesmí přemýšlet, ani na chvilku... A varování: Cukrovkáři ať nečtou 37. kapitolu, protože je to spolehlivě zabije!”
Adelaine:
“Je to hezký, jen se mi nezdálo, jak a jak rychle se Hermiona dostala ze své fóbie”
mariaa:
“Překvapivě se mi líbila více část s Hermionou a Dracem než Harry a Severus. 3, 5”
belldandy:
“Narcissa má problém, Severus je prokletý, Hermiona se vyrovnává s minulostí a Draca chce někdo odpravit. Když k tomu přidáme dva milenecké páry, řeší se toho tady opravdu hodně. Možná až moc, protože jako rýpavý čtenář mám pocit, že žádný z těchto motivů nedostane podle mého vkusu dostatečný prostor na propracování. a tak z toho má vcelku trochu rozpačitý pocit, že to mohlo být lepší. :( A možná jsem i trochu zaujatá, protože jsem to začala číst jako snarrry, ale v tomto případě je mnohem rozvinutější dramione část. :)”
kripolik:
“jelikož Tess píše pomalu a já se té povídky nemůžu nabažit tak mám začátek přečtený už několikrát :D ... EDIT: takže nakonec jsem začátek přečetla tak 3x a když ji Tess konečně dokončila tak celou ještě 2x :D myslím že to mluví samo za sebe, já mám prostě povídky od Tess ráda :)”
Kate Mathews:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Bavil mě jak vztah Severuse a Harryho, tak Mii a Draca. :) Oddechové čtení, které neurazí. :)”
te.ss.sa:
“zatím super”