Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Cut with Diamonds

  • Autor: Eodrakken
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Ron Weasley/Peter Pettigrew
  • Rating: R
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Sequel to And Just Plain Wrong by Amanuensis and Damage Control by Juxian Tang. - What would it pleasure me to have my throat cut with diamonds? or to be smothered with cassia? or to be shot to death with pearls?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
belldandy:
“Krátký náhled do vztahu Rona a jeho krysy. :) Řekla bych, že tohle je rozhodně nejpovedenější povídka z těch tří, které navazují na "Damage Control". Pettigrew je tu až neuvěřitelně věrohodný: ubohá odpuzující existence, která vzbuzuje soucit. Neschopen čehokoli odvážného, ale zároveň neschopen hrát úlohu ďábelského zločince, která mu jakousi nešťasnou náhodou připadla. A Ron je zasažen Stockholmským syndromem. - Nejvíc na mě věrohodnost této fikce zapůsobila ve srovnání s "To The Victors", která podává Dracův postoj "umučím tě láskyplně až k smrti" na poměry této série trochu nevhodně melodramaticky.”
SinamLlumi:
“Další pokračování And Just Plain Wrong, tentokrát od Pauraque (Eodrakken). Podle mě rozdíl mezi touhle povídkou a Damage Control je v tom, že jedna je udělaná dobře a jedna špatně. ;) S.L.”