Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nejlepší sázka

  • Autor: Rocia Mixan
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Remus Lupin, Sirius Black
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Díky jedné opilecké sázce se Harry Potter, trpící následky dávného zranění, ocitne poprvé v gay klubu, aniž by tušil, že tam potká dva nejdůležitější muže svého života a že jeden z nich je jeho spřízněnou duší... AU - Sirius není Harryho kmotr. Romantické.
  • Klíčová slova: Slash, sex, spřízněné duše, trojka, romantika.

Hodnocení čtenářů:

LiviaCullen:
“☆♡”
Rulie:
“zajímavé - líbí se mi jiný pohled do světa HP”
Lanevra:
“Je to AU, pravda, ale je to má oblíbená trojka.”
l.terka:
“:)”
Adelaine:
“Líbilo. Snad jen mi to přišlo trošku statický”
delatrix:
“Tohle jsem kdysi četla. Celá ta povídka přináší úplně jiný náhled na svět HP a na vztahy hlavních postav.”
Velká_koule_chaosu:
“Mám ráda trojci HP/SB/RL. A tohle byla příjemná slaďárna. :) 3-4*”
Sectumsempra:
“no, pekny prumer:)”
Tintinka:
“Osobně miluju sladké a romantické příběhy, trojky a taky Siriuse a Remuse, takže tohle byla povídka přesně pro mě...”
Akkarra:
“Když AU tak pořádné...! Na mě je to fiktivní možná až příliš. Není to špatné, i když je to slaďák až z něj bolí zuby, ale tahle trojka nebude můj šálek čaje.”
mariaa:
“Osobně moc nemám ráda trojice, proto hodnocení 3 - jinak povídka je ale pěkná :).”
Zrzka Lenka:
“Já mám ráda tuhle trojici a v češtině povídek na ně moc není. Tohle je celkem krátké a romantické, ale líbilo se mi to.”