Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Třiapadesát příběhů o Snapeovi a Blackovi

  • Autor: Amanuensis
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Sirius Black
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 53
  • Shrnutí: Poznámka překladatele: Výzva (challenge) je téma, vymyšlené obvykle organizátory a/nebo účastníky festu. Autor, který se chce festu účastnit, si vybere libovolnou výzvu a napíše na ni povídku. Amanuensis vtipně zpracovala všech 53 výzev Intimate Enemies.
  • Klíčová slova: humor, parodie

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Nejzábavnější je samozřejmě porovnávat tyhle sradničky s vážně myšlenýma fanfikcema z té challenge. Miluju záchranu Siriuse zpoza závoje. A pak jak se jen tulí, to je takové ze života :-D.”
KalamityJane:
“KLasika :D”
Cora:
“Je blbost zvyšovat o celý bod jen kvůli jediné hlášce? Ať si; za ten kraťounký dialog v č. 39 to udělám.”
Benny:
“Prosim, řekněte manželovi, že nejsem blázen, když se celou dobu pochechtavám u pc:)//SPOILER:Obraceč času pošle vaši dvojici zpátky do středověku. "Fakt užasné, Srabusi." "No tak nás upálí za čarodějnictví, nebo oběsí za sodomii.Aby ses nezbláznil."//KONEC SPOILERU”
Neferet:
“Zajímavý nápad a rozhodně stojí za to se k tomu časem vrátit. :-)”
Mandelinka:
“Našly se tam skutečné perly. :-)))”
Mrmla:
“..”
Adelaine:
“Velmi originální nápad. Ale jinak mě málokteré nezaujalo. Za nápad 3”
Lanevra:
“Ráda se k tomu jednou za čas vracím. Nejraději mám asi třicet trojku. :-D”
Sargo:
“Vynikající :-))”
kami:
“Niektoré boli určite slabšie, ale iné rozosmiali, ale to tak poriadne, že s čistým svedomím dávam 5.”
te.ss.sa:
“?”
Sectumsempra:
“par jich je slabsich, u vetsiny jsem se pobavila a u nekolika jsem se rezala smichy:D”
Nerla:
“Některé mě pobavily, některé byly slabší, ale vzato kolem a kolem jsem s chutí přečetla všechny. A u některých jsem se smála nahlas a to obvykle nedělám. Autorčinu slinu bych potřebovala mít.”
kripolik:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Nějaký byly opravdu vtipný, jiný zase nic moc. :) Ale má to nápad!”
Akkarra:
“Některé stály opravdu za to! :D Třeba 28. ... ;)”
belldandy:
“Příběhy jsou většinou zábavné, ale hlavně jako celek mi to přijde jako roztomilý nápad. :D”