Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Můj kocourek

  • Autor: Exa
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 13
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova: HP/SS , Snarry, kocourek

Hodnocení čtenářů:

Haniiinka:
“Sladké”
Alisenka666:
“Tohle byla jedna z mých prvních povídek, mám ji moc ráda, i když na kočky jinak moc nejsem -)”
assez:
“Kočkami to nebude. Nemám proti nim nic. Jen jednu věc - nemám je ráda v Harrym Potterovi. A nemám je ráda... když jimi JSOU Harry Potter a/nebo Severus Snape. Budiž jedinou, první a poslední výjimkou ti, kteří se příběh opravdu napsat snažili a skutečně se jim to povedlo. A to je jediný příklad, nezastupitelný a neopakovatelný - protože kdo by se s příběhem o kočce a Harry Potterovi tak mazlil, že jo? - ať žije The Grim Spectre of Death!”
Trinyx01:
“...”
l.terka:
“Pobavilo :)”
Akae21:
“Moc rychlé a pravopisné chyby, ale jinak fajn. Dobré okamžiky, ten konec s Brumlou pobavil.”
Adelaine:
“Líbilo. Taková milá oddechovka. 2/3”
Sectumsempra:
“jestli jsem pochopila spravne, tak se tato povidka do/prepisuje, takze si pockam na srovnani, az bude hotovo...”
delatrix:
“Hezká povídka o tom, jak se můžou věci vymknout z rukou”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“No... Je to vážně roztomilé, to je pravda. Ale bohužel mi tady poměrně dost věcí vadilo a celé je to minimálně nepravděpodobné... Tyhle role nevěřím ani Severusovi a ani Potterrovi.”
Fleur Tera:
“meluzína :)”
Velká_koule_chaosu:
“Roztomilé :P”
kripolik:
“...”
mariaa:
“3, 5”
belldandy:
“Severus Snape si doma chová kocourka? Nemyslitelné! No, zase jednou jsem se jako čtenář dala k nemyslitelnému přemluvit ... Co takhle: Severus Snape v trapné situaci. Kdo by si to neužil? Začátek s kocourkem byl nádherný... když se situace otočila, bylo to pořád zajímavé ... konec ovšem působil jaksi zbrkle a neplynule. Na druhou stanu buďme rádi, že autorka povídku dokončila. Kolik jiných povídek se konce nedočká.”