Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Woman and Slash Fanfiction

  • Autor: Laura Hinton
  • Fandom: Teorie FF
  • Jazyk: AJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova: teorie

Hodnocení čtenářů:

SinamLlumi:
“Bla...bla bla... bla bla bla bla bla – bla. Chtěla jsem oponovat, argumentovat a polemizovat, ale místo toho dojmy shrnu Bastardovým všeobsažným: Chcípni. Přínos takových "vědecký prací" je od jistého levelu zdravého rozumu nulový a stejné bude i hodnocení z mé strany. Jo a ta citovaná veledíla jsou taky pěkné vy-víte-coviny. Nejvíc miluju, když nám lidi zvenčí fandomu zasvěceně vysvětlují, co se nám na něm vlastně líbí. To je asi jako kdyby ženská podávala informace o tom, jak přesně bolí nakopání do koulí, víme? (Update: Podle právě přítomného spolužáka z koleje to se čtením pseudopsychologických pseudosociologických blábolů vyjde zhruba na stejno. Díky, Petře. ;)) A ještě poslední detail: znám stovky anglicky píšících autorek slashe z různých fandomů a ani jedno ze jmen citovaných v Blábolu mi nic neříká. Půjde patrně o citace vyňaté autorkou z konce vlastního tlustého střeva. Kdyby o fanfiction navzdory vlastním prohlášením věděla víc, než úplné h...o, nebude v roce 06 dávat dotazníky na ledva pubertální ff.net a bezradně volat o pomoc na Fictionalley, ovládané zoufalci bez talentu. Ale to je právě o tom, že první je třeba vědět, a pak teprve kafrat. S.L.”
belldandy:
“Dobře, není to žádný originální článek, ale byl to ten můj úvod do teorie slashe. :) Takže právě těmito brýlemi na něj stále koukám. Takový výtah z dila Hanry Jenkinse, Camille Bacon-Smith a Kazuko Suzuki. Předpokládá se, že slash a yaoi jsou dvě strany téže mince, ženský svět, který tvoří ženy pro ženy. V slashi se ženy učí uvažovat o ganderu jako o něčem vykonstruovaném. V těchto příbězích mohou překračovat hranice stereotypů: Mohou muže vyobrazovat s mužskými i ženskými vlastnostmi. I muž se může octnou v roli objektu. Eliminuje ženský strach z otěhotnění ... atd.”