Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

If You Are Prepared II: The Boy Cannot Know

  • Autor: Cybele
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: SS/HP
  • Rating: 18 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 13
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Tady naprosto souhlasím s Casiopeou. Až na ty Harryho ruce, ty mě nijak zvlášť neiritují. :D Příběh se pomalu rozjíždí, postavy jsou uvěřitelné. ICH forma mě už nijak nerusi - buď ji autorka zvládá podat lépe nebo jsem si prostě zvyklá. Nejspíš oboje. A hovory v posteli? Já vám nevím, ale takhle to v reálu funguje normálně, ne? Nebo běžně ne a jenom já jsem divná? :D”
Cora:
“*”
Adelaine:
“Celý příběh tak hezky plyne, ale nemůžu se zbavit dojmu, že mu něco chybí. Vůbec to není špatné, jen já se prostě vůbec nedokázala vžít do postav a jejich jednání a myšlenky mi byly úplně cizí. Ještě uvažuju, že za ty řeči v posteli, bych měla strhnout další bod./Ok, s postupem času a rozležením v hlavě mi to už nepřijde tak strašný, tak třeba se k tomu vrátím a hodnocení zlepším.”
Casiopea:
“Je to kapitolu od kapitolu lepší. Neskutečně si to užívám. Nejen neobvyklost jazyka (přítomný čas, ich forma), ale i nezvyklý způsob nástinu uvažování postav. Patřím ke čtenářům, kteří si vyloženě lebedí v psychologických rozborech postav, a tohle je tak jiné. Žádné sentimentální vzdychání nad tím, jak Severus Harryho miluje. A to přesto, že o Severusovy vnitřní monology není nouze. Autorce se povedlo napsat poměrně uvěřitelné mužské myšlení. Přímočařejší, nesentimentální. Jsem nadšená. (Jen drobná vada na kráse, ale je jen kosmetická. Proč si u Merlinových gatí Harry, kdykoli je rozrušený, zakrývá rukama obličej?! Já bych ho po nich už plácla! :D)”
Sectumsempra:
“ponekud temnejsi, nez cast I, ale porad stejne perfektni:)”
mariaa:
“.”
belldandy:
“Příběh muže, který měl být připraven, a chlapce, který nevěděl. Zdá se, že Harryho tajemstvi zná postupně skoro každý s vyjímkou jeho samotného, zatímco Severus se odmítá o svá tajemství podělt s kýmkoli - a to znamená s kýmkoli. :) Tenhle příběh plyne nějak tak podobně jako řeka - pomalu, přes zákruty, neodvratně se blíží k moři. A to moře zřejmě značí smrt.”