Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Špatné na tolika úrovních

  • Autor: Barbarella
  • Překladatel: Rocia Mixan
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS/HP, Ron
  • Rating: 18 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Shrnutí: Ron viděl víc než by měl... Přídatná povídka k "The Boy Who Lived A Bit". Tak trochu PWP.
  • Klíčová slova: PWP, Snarry, Šmírák Ron

Hodnocení čtenářů:

shadow:
“:D”
Gartepka:
“dobře napsáno, Ron pobavil... ale prostě to není ono...”
jesssnape:
“já tu 4 prostě dát musím! =)”
kami:
“A ja si to predsa prečítam.”
Sargo:
“Na někoho, koho nebaví pwp, jsem se bavila výtečně. :-D”
Potkanice:
“Pobavilo”
Fleur Tera:
“chudák Ron :)”
Mrmla:
“,,”
Benny:
“Takový sex je popsán skoro v každé druhé povidce, takže za 2.Ale Ronovy "hluboké" myšlenky mně bavily.Budu hodná a za 3”
Adelaine:
“Bylo to dobré, hezký Ronův pohled, ale nějak zvlášť mě to nezaujalo. Trochu mi vadila i kopa sprostých slov.”
mim:
“***”
Sectumsempra:
“cetla jsem uz nekolikrat a porad to neztraci sve kouzlo:)”
Akkarra:
“Ronovy myšlenkové pochody mě tedy skutečně dostávaly. :) A naprosto věřím tomu, že přesně tohle by se mu honilo hlavou, kdyby ty dva spolu takhle viděl. ;) Je to sice povídka při nejlepším průměrná, ale já si naprosto iracionálně nemůžu pomoct...”
Velká_koule_chaosu:
“Moc mě to tedy nezaujalo. Dobrá kvalita psaní, ale to je asi tak všechno... 2-3*”
belldandy:
“Ronovo POV. Ron je nedobrovolným (?) svědkem toho, jak se vyvinul vztah Harryho a Severuse Snapea. Jak se s tím má teď vyrovnat? - Přídatná povídka k The Boy Who Lived A Bit. Tohle se mi zalíbilo tak, že mám teď hroznou chuť přečíst i zbytek příběhu. Do pr ...”