Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Snape: The Home Fries Nazi

  • Autor: pir8fancier
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: SS/HP
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry porazil Voldemorta a všichni Smrtijedi přišli o svou magii. Snape utekl do Spojených států, kde pracuje jako kuchař v podniku s rychlým občerstvením. Harry ho vyhledá, aby ho požádal o radu.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

knihomol:
“Pokud se nepletu, tak překlad má na své stránce patoložka pod názvem Hranolky u diktátora. Alespoň podle popisu děje (angličtinu, žel bohu neovládám) Takže pokud je to ona, tak je skvělá (tedy v tom překladu). Haryho deprese, Snapeova lhostejnost, obsluha v podání kriminálníků a úžasný západ slunce.”
sandymathews:
“Nejopravdovější a nejreálnější HP/SS, co jsem kdy četla. Skvěle propracovaný vývoj vztahu, skvěle snapeovský Snape a harryovský Harry.”
Trinyx01:
“...”
Fleur Tera:
“Poviedka ma skutočne dostala - jednoducho skvelé. Má takú zvláštnu atmosféru, ktorá ma vtiahla do deja a odmietala pustiť až kým nedočítam do konca..”
lymmet:
“Tak k tomu se budu vracet. Nádhera.”
zmije:
“Beru všema deseti.”
Ostravanka:
“q”
Adelaine:
“Takže, zezačátku jsem byla absolutně nadšená z popisu Harryho deprese, z příčiny, Snapeových argumentů. Pak nadšení ustávalo, ale! Ta povídka celá je dobrá, velmi dobrá, nicméně k naprostému vytržení mi tam něco málo chybělo. /Nicméně je to jedna z těch mála povídek (momentálně asi 3), které kdybych měla víc času, tak bych chtěla přeložit.”
Casiopea:
“Nádherný. Prostě... nádherný. Pro mě rozhodně v top 10. Pořád na ten příběh musím myslet. Ať už základní zápletka nebo její zpracování. A Severus i Harry... Jemný humor a přitom to chvílemi bylo tak syrové i Snapeovským způsobem něžné... Chce se mi číst okamžitě zase od začátku.”
assez:
“...”
belldandy:
“-”