Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

If You Are Prepared I: The Truth about Harry

  • Autor: Cybele
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: SS/HP
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Tady nemohu jinak, než naprostou souhlasit s bellandy.”
Cora:
“*”
Desire:
“.”
Adelaine:
“Téma nic moc, Severus hodně mimo, ale bylo to zatraceně vtipný a přitom to mělo příběh.”
Lanevra:
“....”
Casiopea:
“Abys věděla, Belldandy, že jsem nekecala, tak jsem to vážně dala. A veliká spokojenost! Ich forma, přítomný čas a Severus sice OOC, but I don´t care. :D Je úžasnej! Moc mi sedl jeho smysl pro humor. Těším se na pokračování. Takže - vidím to nadějně. ;) Díky za tip.”
Sectumsempra:
“co dodat? ze zacatku chvili trva, nez se to rozjede, ale dal povidka kapla do noty memu ponekud ujetemu smyslu pro humor... udelam si kafe a hned se vrhnu na dalsi cast:)”
mariaa:
“.”
Mandragora:
“...”
belldandy:
“Série bych nejraději hodnotila dohromady. A kdybych měla If you are prepared hodnotit jako celek moc o tom nepřemýšlím a dám za pět. Ale situace mě nutí hodnotit úvodní část zvlášť a já tak nemohu nepomyslet na to, že zápletka, při které Severus Snape odvede o prázdninách Harryho od Dursleyových, díky čemuž se s ním sblíží, i Harry trpící nespavostí a bloudící v noci po Bradavicích, je pro mě trochu ošumnělé klišé. (Ovšem tahle fikce je už stará pár let a třeba to tehdy tak nepůsobilo.) Nejsilnější moment téhle první části přijde na konci, když se zjeví pravda o Harrym, která pak visí nad dějem následujících dvou částí jak Damoklův meč. A taky se mi líbí ta hra na poker face, co spolu Snape a Harry hrají a která skvěle zdůvodňuje, proč už Harryho později nevytačí, cokoli co Severus Snape řekne.”