Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Harry&Draco | My Sweet Prince

  • Autor: volchiha
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Drarry angst fanvideo
  • Klíčová slova: fanvid, fanvideo

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“...”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Bell mi tohle video doporučovala, stydím se, že jsem si ho pustila až dnes:)Hudba tvoří větší část výsledné známky(jsem hudební maniak-napříč žánry)A vždy mne dokáže vytočit debilní cajďák od Celine Dion..tady teskne kvučí Brian Molko z Placebo(mám je spojené s Buffy-milá vzpomínka)Dále rozhoduje o známce kvalita;jasně tady to bylo myšleno úmyslně-bez námitek.A příběh samotný..miluji dominantního Draca a takové ff by se na Drarry psát měly.Romantiku bych odsunula a chtěla bych Drarry ze kterého mne zamrazí.Možná v budoucnu?:D”
Lanevra:
“Ale dobře, dám pět, ač nemám ten pár ráda. Je to pěkně zpracované video, pár v něm snesu a mám ho i v oblíbených.”
ZJTrane:
“Zbožňujem Briana Molka a taktiež Draca Malfoya. Trochu ma rušilo to rušenie na konci videa ale inak je nádherné.”
Velká_koule_chaosu:
“4* - má to skvělou atmosféru”
Crystal:
“Skvělé :D”
belldandy:
“Až doposud moje nejoblíbenější drarry fanvideo a zároveň moje nejoblíbenější drarry, pravda v drarry moc nejedu. Já miluji tyhle černobílý videa s naschvál rozřeseným obrazem, tam se lescos schová a dává to prostor fantazii :). A je to angst. Jestli znáte drarry povídku s podobnou atmosférou hned mi ji doporučte. Třeba v tom jet začnu.”