Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Bête Noire

  • Autor: vividzephyr
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Sirius Black/Severus Snape
  • Rating: R
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Aswalka82:
“---”
Lanevra:
“No téma líbí, ale to je asi tak všechno.”
jesssnape:
“hodně slabá 2”
Benny:
“Black a Snape?Nevidím ani jednoho, ale bondáž a roubík schvaluji:)”
Akkarra:
“Sice mám problém poznat, který je který, ale jinak je to docela pěkné... :)”
Anne:
“Nehodnotím téma jen formu. Kresba je strašná - deformované obličeje, Siriusová přerostlá ruka ještě ke všemu vypadá jako hrábě, kompozice žádná, pozadí jakoby použoité z jiného obrázku a rezavé fleky, pokus o odřeniny - "třešnička na dortu".”
Sectumsempra:
“velmi povedene :)”
SinamLlumi:
“Moc se mu to nelíbí, jak vidím. No, aspoň, že nám jo. :) Přesně jak řekla ariadne, old school Snack. //// EDIT: *Facepalm.* Anne, Anne. Jistě, že obrázek není bez chyby, ale kdybych takto přísně měla hodnotit povídky, nevyvázne z odpadu žádná. :) No a když už se bavíme jako fousatý s fousatým, já naopak oceňuju zajímavou a údernou kompozici, obličeje, které NEjsou zdeformované (výrazy můžeme pokládat za klišé, ale vhledem k situaci a tomu, co autorka chtěla říct, se těžko můžou tvářit jinak :)), příjemnou, klasickou barevnost a žádný větší anatomický průšvih. Např. přidaným odřeninám též nefandím a Siriusův nosík JE trochu krátký, ale rozhodně mi taková prkotina nezkazí celkový dojem. Zkrátka co si budeme povídat, téma hodnotíš až až. :) [bondage, non-con, fanart] S.L.”