Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Vynucená přiznání

  • Autor: Scorpia
  • Překladatel: Gerylla01
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Harry Potter
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Půlnoční dobrodružství nevyšlo podle plánu, Harry skončil zraněný a zamčený ve Snapeově skladu přísad a co je nejhorší, namočený ve veritaséru. A přesně v tomto stavu ho Snape našel.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“Taková malá, nepříliš vypointovaná epizodka jednoho všedního večera v Bradavicích. A vlastně se mi líbila moc.”
Basiliscus:
“To se mi líbilo.. :)))”
Akkarra:
“Slohově docela dobré, ale nějak mi uniká účel, proč to bylo napsáno a co tím chtěl autor říct...”
belldandy:
“Myslím, že jsem měla nulová očekávání (vzhledem k hodnocení ostatních) a snad proto se mi to líbilo. :) Sice se z té zápletky dalo možná vytěžit i víc, ale takhle je to mile zábavné a při tom to nikde moc neskřípe. Nezdá se to přitažené za vlasy a já zrovna měla na něco takového chuť. Zkrátka sice nejde o nic světoborného, ale klidně bych si to přečetla ještě jednou. Řekněme 3, 7. Docela by se mi to zamlouvalo jako začátek nějaké snarry fikce. Už jsem četla mnohem horší rozjezdy. :)”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“:)”
GwenLoguir:
“Severus sa konečne dozvie pár vecí, ktoré ho zaujímali - zaslúžené. Ale tiež nič z čoho by som nadskakovala nadšením. Gerylla prekladala aj lepšie veci.”