Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Kde přebývá krev tvé matky

  • Autor: Enahma
  • Překladatel: Gerylla01
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Harry Potter
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Harry zůstal bez domova. Ale proč proboha o to stará Snape?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Rulie:
“Pardon, ale Snape sypající si popel na hlavu přes téměř všechny kapitoly a Harry, který je ... vlastně ani dost dobře to neumím popsat ..... prostě možná dobrý nápad, ale naprosto otřesné provedení”
Akkarra:
“To by mě zajímalo, čím se autorka při psaní sjížděla, protože nezatemněná mysl, by něco takového nemohla stvořit... :D”
Nerla:
“Já to dočetla, náhodou. Kdyby v tom byly gramatické chyby, dávalo by se hodnocení "odpad" mnohem líp. Tady je problém v tom, že v tom nebyla hrubka snad jediná, takže mám trochu výčitky, protože to je určitě lepší než první pokusy o HP povídky desetiletých holčiček, které osobně zachraňují svět. Je to trochu monolog, který člověk zdvořile přečte a kývá hlavou, že jako ano, poslouchá, a na konci zjistí, že po druhé větě přestal vnímat. Snape tu vystupuje jako Matka Tereza, Harry jako nakopnuté pouliční šťeňátko a Brumbál jako podivná odosobněná bytost dobrá jen k tomu, aby se Harry mohl cítit ještě ukřivděněji. Samozřejmě tu jsou nevlastní bratři, synovci, dcery, otci a otčímové a hromady lásky, kterou přinesl nejspíš Ježíšek, jak náhle se objevila. Přečíst se to dá, obzvlášť pokud vás taky žene touha vědět, jestli může být druhá půlka stejně hrozná, jako je první.”
belldandy:
“Tentokrát jsem tu zápletku nepobrala, ale stejně mám pocit, že na té Enahmě - přes všechnu její melodramatičnost - vždycky něco je. :)”
Sectumsempra:
“fakt, ale fakt si nedokazu predstavit snapea takovyho...sorry”
Sargo:
“Máloco nejsem schopná dočíst. Ale tenhle Snape byl prostě k nevydržení.”
GwenLoguir:
“Originálny nápad (aspoň ja si nepamätám inú poviedku s takýmto vzťahom medzi nimi). Potter je za chúďatko maličké, týrané šteniatko. Keby sa to viac rozvinulo... možno.”