Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Monstrózní sága

  • Autor: Nerla, Mae
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová, Draco Malfoy, Severus Snape; Brumbál, Malfoy starší, Potter, Weasley...
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 26
  • Shrnutí: Těžko říci, jak shrnout děj, aniž by se neprozradilo, co by mělo zůstat překvapením :-) Hermiona ohrožena temnotou a posléze i Malfoyovými šedavými kukadly, všudezdejší Snape, nekonečně neužiteční hrdinové a podivně vstřícná Komnata nejvyšší potřeby. Možná přijde i Voldemort!
  • Klíčová slova: černá magie, magické nehody, komnata nejvyšší potřeby, rituály, smrtijedi, záchrany života na poslední chvíli

Hodnocení čtenářů:

Pogroma:
“(úplně poslední kapitolu nepočítám) Pěkný závěr. Bylo tam několik možností, jak to celé vyřešit a vy jste zvolili tu, která by mě vůbec nenapadla. :D”
Akkarra:
“Bohužel, začátek mi přijde více než rozpačitý a ani později nejsou moje dojmy lepší. Přiznávám, že mě to nudí - jak obsahově, tak slohově. Shrnutí mě hodně navnadilo, ale povídka v plnění slibovaného v mých očích katastrofálně selhává. :(”
Usmevava_Barush:
“.”
GwenLoguir:
“Ten epilóg mi veľmi nesadol (Hoochová?! Prečo, pre Merlina?!). Ale... celkom zaujímavý nápad. To prepojenie a tak... Ale Hermiona bola úplne mimo svoj charakter... A Draco asi tiež, ale na to som už zvyknutá. Každopádne našuzelenookú žabu som si užila. Mohla by sa častejšie objavovať vo FF.”
Slythoryn:
“Po dlouhý době jsem se dokonale pobavila a nemohla jsem se od toho odtrhnout ani za nic. Tolik akce a zlých myšlenek už jsem pohromadě dlouho neviděla.”
Mandragora:
“xxx”
kripolik:
“super povídka a ta poslední bonusová kapitola neměla chybu :D”
Mandelinka:
“Jednoznačně vynikající povídka :-) Začátek je rozpačitější, děj i styl se ale postupně rozjedou do skvělé akční jízdy. Hromada temnoty okořeněné špetičkou romantiky, není nouze o dějové zvraty a rozličná odhalení, která tu nebudu odhalovat, ale moje oblíbené je... ne, nebudu odhalovat. Škoda, že si Hermiona nenasadila Moudrý klobouk v některé z pozdějších kapitol :-) Decentně vtipné, ohromně čtivé. :-)”