Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Projekt Solos

  • Autor: Dahaka
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Ewan Orton, Caim/Raim
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 25
  • Shrnutí: Jedná se o Sci-fi povídku. Ewanova sestra zemře za záhadných okoností, které mu ani rok po její smrti nedávají spát. Ewan rozhodnutý zjistit proč a kvůli čemu jeho sestra zemřela, pátrá, ale bohužel nic nenachází. Až jednou mu zavolá tajemný dokotr, který tvrdí, že zná přesný důvod smrti jeho sestry. Ewan odhodlaný zjistit pravý důvod souhlasí se setkáním. To ovšem ještě netuší, že onen "důvod" do jeho života zasáhne víc než by chtěl a od základu ho změní. (pozn. Každý by chtěl "takového" mimozemšťana :D)
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

bwews:
“..”
Ostravanka:
“q”
ZJTrane:
“Roztomilé divoké mimozemské stvorenie očarilo aj mňa :)”
Mrmla:
“..”
Akkarra:
“Jo, mimozemšťan, který mi vždycky tak trochu připomínal chobotnici... ;)”
Benny:
“Project Solos aneb Akta X bez Dainy Scallyové.Nejsem sci-fi fanoušek, ale tahle povídka vás chytne(i když pár prvních kapitol je hodně informativních)Postavy mě bavily, zvlášť Caim a jeho montérské schopnosti, touha po sladkém(tu mám taky).Sexu nebylo moc, ale popsán opravdu hezky.Sakra, tak ja tu pětku dám a tohle dílo si ho zaručeně zaslouži.”
shadow:
“:-)”
sandymathews:
“...”
mariaa:
“:)”
te.ss.sa:
“Nejlepší sci-fi povídka co sem kdy četla. Opravdu sem se u toho nasmála. Hlavně vyvýjející se vztah mezi Ewanem a Caimem je naprosto okouzlující. Je to napsáno vtipně a s neuvěřitelnou lehkostí. I když je pravda, že asi první tři kapitoly jsou trochu pomalejší na rozjezd, ale pak až do konce je to naprosto úžasná povídka. Hrozě ráda se k té povídce vracím.”