Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Kráska a Smrtijed

  • Autor: Nerla, Mae
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Vanja Grishamová; Lucius Malfoy, Draco Malfoy, Albus Brumbál, Harry Potter, Kingsley Pastorek, Voldemort
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 139
  • Shrnutí: První část se zabývá následky jisté nehody - za vším je Voldemort, jak jinak! - která naše hrdiny přiměje sdílet osud poutníků knihovnou rodiny Grishamů, v rolích, které jim knihy přidělí. Smrtijed a jeho oběť, nyní závislí jeden na druhém. To je nadšení! V části druhé si vyřizují Kladní Hrdinové účty s Padouchy - Voldemorta je třeba zničit, pokud možno zcela novým způsobem. Za každého z hrdinů píše jedna z autorek: Severuse Snapea si vzala na starosti Mae, studentky Vanji Grishamové se ujala Nerla.
  • Klíčová slova: válka, po válce, putování, knihy, Bradavice, havran

Hodnocení čtenářů:

Pogroma:
“top”
Ostravanka:
“q”
tina:
“...”
GwenLoguir:
“viem, že som to začala čítať... ale ani netuším, kde som vtedy dávno skončila... takže keď si nájdem čas... a chuť... pretože mi to chvíľami liezlo krkom, aj keď som od toho neodtrhla, kým som neprišla na koniec...”
Mandelinka:
“Edit: Po dlouhé pauze byla povídka dopsána. Konec se mi líbil nesmírně. Je to jedna z mých prvních fanfiction a stále ji mám ráda. :-) /// První část je nejskvělejší a další dvě jenom výtečné :-) Vztah mezi hrdiny se nevyvíjí zrovna běžným způsobem, klišé jsou decentní a servírovaná s humorem a nadsázkou. Vážné části se střídají s humornými, vše velmi čtivé, dobře napsané a chytlavé. Způsob psaní těchto autorek mi velice "sednul", i když nechci vzbuzovat přehnaná očekávání - není to úplně klasicky srdceryvně pojaté ff, jsou tam slabší místa a rozpačitější rozjezd. Zjistila jsem, že k některým částem jsem se musela několikrát vrátit.”