Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

V službách jeho lordstva

  • Autor: Testralka(Tesska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Harry Poter, Draco Malfoy, LM, NM, KP, CHW, BW, GW, RW, HG, SS a další
  • Rating: ano
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 50
  • Shrnutí: Malfoy musí odčiniť službou Potterovi všetko, čo mu jeho rodina kedy spôsobila. webarchiv: https://web.archive.org/web/20230330184613/https://media0.wgz.cz/files/media0:529baf200066c.pdf.upl/VsljPDF.pdf
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Dobrá... Pominu fakt, že Malfoy je profesionální zahradník, že naprosto samozřejmě funguje jako uklízečka (to zřejmě trénoval pod Luciusovým dohledem, protože umění drhnutí podlahy přece musí ovládat každý Malfoy) a pominu i to, jak se Malfoy vlastně k Potterovi dostal... Co ale opomenout odmítám, je fakt, že byl chudák Draco v 17. nebo 18. kapitole během minuty vykastrován a následně přeoperován.”
shadow:
“Já mám ráda sladké povídky a klišé pro mě není sprosté slovo, ale tvorba Tess mi prostě nějak nesedí. Jako u většiny Tessiných povídek se mi úvod hodně líbil, ale jak děj postupoval, musela jsem se do čtení už nutit. Konec jsem už vysloveně proklikala. Jedna z autorčiných lepších povídek - slabší 3. (Přijde mi, že Tess to vždy zakončí jak v románu z červené knihovny, a ani jedna z mužských postav se na konci nechová jako muž a alespoň trochu dle charakteru, ale jako růžolící se žvatlající prvnička - bohužel.)”
Trinyx01:
“,,,”
speisy:
“,”
Adelaine:
“Na můj vkus se všichni chovají až moc... sladce, hodně, pohádkově. Popravdě hledám ve slashi a ff něco zcela jiného.”
Sectumsempra:
“...”
keishatko:
“poviedku som hltala...nevedela som sa od nej odtrhnúť...niečo úžasné”
kripolik:
“Ještě jsem od Tess nečetla nic co by se mi nelíbilo a tato povídka není výjimkou. Určitě se k ní vrátím :)”
Nade:
“Krásná povídka. Na konci jsem bulela jak želva.”
mariaa:
“Jiná povídka mě od této autorky bavila, ale tahle mě nějak nezaujala, takže nedočteno.”
patolozka:
“Také se mi to líbilo, byla jsem zvědavá, jak se autorka vypořádá s HP a jeho prokletím. Je tu detektivní zápletka a taky problematika rodiny a ke konci se objeví i Severus...:-)”
te.ss.sa:
“Pár HP/DM moc nemusim. Ovšem tathle povídka mě dostala během prvních dvou kapitol. Nsprosto mě uchvátila a já nemohla jinak než jí dočít. U poslední kapitoly sem ronily doslova krokodýlí slzy.”