Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

SS a tajomstvo Stonehenge

  • Autor: Testralka(Tesska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape, Herry Potter, Sirius Black, Remus Lupin, Hermiona a Ron a další
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 34
  • Shrnutí: Severu Snape přežil válku i poslední bitvu. Ovšem zanechalo to na něm jisté následky, které se projeví do budoucna. Ovšem rozhodnutí minulosti budou hrát zásadní roli. Jak do toho zapadá Harry Potter? NEchte se překvapit a čtěte.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Sectumsempra:
“Moc nerozumim oblibenosti teto povidky. Dej a postavy vystrihnuty jak z anticke tragedie, nektere dialogy doslova pretekaly tuposti. Snape (a vlastne i ostatni) dost OOC. Napad byl fajn, ale provedeni mizerne. Bod za Kyriana, postavu, o ktere jsem mela pul povidky dojem, ze byla napsana, aby se casto mohla nekam odkladat.”
SarahNara:
“Jedna z mojich najobľúbenejších HP poviedok, rozhodne si ju plánujem prečítať znovu :)”
Rulie:
“......”
Extasy:
“...”
Ryumi:
“To vypada zajímave :D”
Lucie:
“...”
delatrix:
“xxx”
mariaa:
“...”
kripolik:
“Tuhle povídku už jsem četla 2x a určitě se k ní ještě vrátím”
ZJTrane:
“Ja som to ešte nečítala??? tak to určite napravím.”
Velká_koule_chaosu:
“Za mě zklamání...”
patolozka:
“Moc pěkně zpracovaný vztah, pochyby, láska a oddanost a také přátelství i nepřátelství a přesto touha udělat pro duhého vše možné, abyste mu pomohli!”
te.ss.sa:
“Tuhle povídku už sem četla potřetí a pokaždé mě dostane stejně. je to skvěla napsaný příběh o rozhodnutí jenž se udělala a jak se mohou promítnout do dalšího života.”