Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Rolničky I.

  • Autor: Dahaka
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Peter, Michail
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 32
  • Shrnutí: Moje první yaoi povídka vůbec. Sladké začátky, proložené vánoční atmosférou, ruskou mafií a jedním osudovým setkáním na letišti. Peter a Michali se potkají o Vánočních svátkách na letišti, o Vánocích by neměl být nikdo sám. Stačí jim jen pár dnů, aby jejich vztah zajiskřil. Aby se do sebe zamilovali.
  • Klíčová slova: rolničky

Hodnocení čtenářů:

Zuzi:
“Ten Peter mi trochu přípomíná jednoho anglickýho herce :))”
Ostravanka:
“q”
Velká_koule_chaosu:
“"Něco" mě nutilo číst dál a možná si i hrdiny trošku oblíbit, ale jinak je to po všech stránkách napsané strašně. Pardon. 2-3*”
Benny:
“Pro mně přiliš sladkobolní a klišoidní konec, přesto je to skvělá povídka.”
shadow:
“...”
ZJTrane:
“Tak táto poviedka nemala takú silu ako tie ktoré som už od autorky prečítala. Možno tým, že je to jej prvotina alebo neviem prečo, bolo to občas na nervy lezúce ale nemohla som nečítať. Neviem ako to oodnotiť lebo dva je málo ale tri som dávala aj lepším dielam. Čaro to má tak 3”
Akkarra:
“Rolničky osobně až tak moc nemusím, ale jsou pěkné. :)”
kami:
“Je to romantické, ale veľmi príjemne romantické. Erotické scény sa vyskytujú málo a skôr čitateľa vyzývajú k ďalšiemu čítaniu, než by ho pohoršili alebo úplne ukojili. Mám túto poviedku veľmi rada.”