Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Duše v zrcadle

  • Autor: Margot
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Sirius Black, Linda
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 38
  • Shrnutí: Tato povídka vypráví o ženě, které život hodně vzal, ale také o druhé šanci. Linda Grayová kdysi opustila kouzelnický svět, aby zapomněla... Na pokraji šilenství ji našel Brumbál a pomohl jí začít znovu věřit, doufat, žít.
  • Klíčová slova: láska, bolest, nové šance

Hodnocení čtenářů:

Ebibis:
“No jo.. Linda mary sue do které se všichni zamilují.. Ale podle mého to není špatný příběh.”
belldandy:
“-”
Margarett:
“Tak hele.... podle vyprávění a čtení bych řekla, že je to kapitola pěkně napsaná. Samozřejmě do komentářů patří kritika, ale SLUŠNĚ napsat by to přeci šlo. Nechápu proč tak kruté. Nevíte, za jakých podmínek se povídka psala a ani kdo jí psal. A když se nelíbí a NEUMÍTE napsat slušně kritiku tak vás prosím radši nekomentujte. pláč ze smíchu... omlouvám se, ale to je moc. Já si myslím, že tato povídka určitě není odpad a je pěkně napsaná. Líbí se mi, že se nejedná stále o jednu osobu, ale autorka bere ohledy na další postavy jako třeba Remus a jeho příběh. Určitě to NEPATŘÍ do odpadu. Podle vašich komentů to vypadá, že se potýkám s puberťáky. Autorku chválím. :-)”
Salome:
“Příliš kruté komentáře. Přečetla jsem toho dost, abych mohla říct, že tohle je průměrné, až lehce nadprůměrné dílko. Ano, je to poněkud romanticko sladkobolné, a zejména první polovina nese všechny rysy Mary Sue. Poté se ale autorka zlepšuje a zejména některé dialogy a scény jsou popsané velmi hezky. NA druhou stranu si pamatuju dost pravopisných chyb, ale i to se časem zlepšovalo. Vlastně se autorka časem zlepšila ve všem. Kvalita je tedy proměnlivá a postupně rostoucí. Romantický duším lze doporučit.”
Sectumsempra:
“presne si pamatuju, jak jsem tohle cetla... pravdepodobne to mela byt krutoprisna tragedie, a ja vskutku brecela - bohuzel smichy...”
SinamLlumi:
“Nabalit Snapea, Blacka, Lupina a navrch ještě Originální Postavu – to je i na Mařenu slušný výkon! :) Snímám špičatý klobouk ze třeštící hlavy. 14. kapitola (kam mě bůhvíproč zanesl odkaz) mě vskutku pobavila – záhadně neurčitá nemoc, kóma, nenormální těhotenství, hysterické chování, Tragická Minulost™, priority šejdrem – jedno telenovelní klišé vedle druhého, mohla bych si dělat čárky. Ale už se smiřuju s tím, že díla tohoto ražení se psala a psát budou a komu je to milé... ten si to asi zaslouží. :P Jo a ještě ve stylu populární písně: Who the fuck is Darnell?? Šup do odpadu. S.L.”
Keiko.kei:
“Já bych to úplně do odpadu neházela. Na můj vkus to bylo sice až příliš dramatické, roztahané a trochu přeplácané, ale mělo to svoje chvilky. Líbí se mi tady Sirius, horší už je to se Severusem.”