Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Otrušník

  • Autor: whampingwillow
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, prcek Ševík, Severus Snape, Albus Brumbál
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Harry na chodbě potká pětiletého kluka - malého Severuse. Nastal čas zjistit, proč je dobré znát otrušník. (Povídka má dvě části - odkaz zobrazuje pouze 1. část. Zde odkaz na 2. část: http://whampingwillow.blog.cz/0904/otrusnik-2-hp-ss)
  • Klíčová slova: Harry Potter, Ševík, Severus Snape, Albus Brumbál, HP/SS

Hodnocení čtenářů:

Lucie:
“...”
Gartepka:
“povedené :)”
Anonymka SS:
“začátek se mi líbil víc než konec. sex přišel příliš brzy :-/”
Trinyx01:
“moc hezký příběh :)”
l.terka:
“:)”
Benny:
“Miluji Ševika!!(kdo taky ne, že?)Druhá část už značně pokulhává, ale kvůli šišlajicího Sevika trojku dám.”
Adelaine:
“První část byla velmi dobrá, druhá o dost horší. 2-3”
Nerla:
“První díl byl slušný, za tři určitě, druhý byl divný. Sice se mi moc líbil odstavec zakončený slovem "sex" - vyznělo mi to přesně tak, jak autorka zamýšlela - a taky poslední věta, ačkoliv obecně poslední rádoby filosoficko úvahovo shrnující věty dvakrát nemusím. Nicméně jsem nějak úplně nechytila pohnutky těch dvou... Za dva, zkrátka.”
delatrix:
“Obě dvě části jsou úžasné.”
Fleur Tera:
“prvá kapitola jednoznačne predčila pokračovanie”
patolozka:
“Škoda, že to nebylo více rozvedené, protože svůj vtip a zápletku to mělo. Líbilo se mi to až do toho konečného zlomu, kdy se to podle mého názoru zvrtlo někam, kam ani nemělo... A kdybych i jen závěrečnou scénu měla vytáhnout samostatně, tak se mi nějak nezamlouvala... Utnula bych to před tím a nechala třeba jako preslash, pokud tam už musel být. Za nápad a malého černovlasého hošíka ale 3.”
sandymathews:
“...”
AnneMaria:
“Krása :D”
mariaa:
“První část za 3, ale ta druhá těžce pokulhávala...”
Akkarra:
“Severus byl poměrně roztomilý, jen kdyby ho autorka nenchala tak děsně šišlat... :D Co mě ale naprosto rozladilo, byla závěrečná sexuální scéna, která se sem ani trochu nehodila a kterou tam autorka vysloveně narvala násilím, jenom aby z toho byl slash... :/”
belldandy:
“Na to, že většinou nemám ráda roztomilé a ještě k tomu šišlavé děti, mě to docela příjemně překvapilo. :) To šišlaní tam nakonec mělo svůj význam, stejně jako hra Otrušník. Paralely mezi malým a dospělým Snapem se mi líbily. Jen ten konec mi přišel trochu moc uspěchaný a poněkud mi celý zážitek zkazil. :( Kdyby dostal příběh takhle nádavkem pár dalších kapitol, aby měly postavy čas se k tomu uvěřitelně dopracovat, nebo kdyby by skončil jen jako takový lehký preslash, byla bych mnohem raději. Zkrátka to mohlo být i mnohem lepší, potenciál tu byl. S tím koncem, bohužel ani ta trojka není čistá.”
Mrmla:
“...”
Sargo:
“Slusny potencial, tak trochu zabite.”
Mandelinka:
“Líbilo by se mi to, kdyby to skončilo jinak - tohle bylo prostě "dostat TO tam za každou cenu".”
Sectumsempra:
“:)”
kripolik:
“...”
kami:
“Prvá časť je veľmi zlatá. Zbožňujem akúkoľvek zmenšenú podobu Severusa Snapea. :) Ale pokračovanie už podľa môjho gusta nebolo. Myslím, že poviedka by sa zaobišla aj bez neho.”
ZJTrane:
“Áno Ševík je skvelé decko :)”
Velká_koule_chaosu:
“Malej "Ševík" mě prostě uchvátil. :) A když vykřikl "bubák" smích už jsem zadržet nedokázala. :)”