Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Příběh fanynky

  • Autor: Paula Smith
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Mary Sue
  • Rating: zcela přístupné
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Tato parodie byla vydaná v roce 1974 v zinu*) Menagerie. Poprvé se zde objevilo slovní spojení "Mary Sue", které se následně vžilo jako označení jistého druhu hrdinek fanfiction. :)
  • Klíčová slova: Mary Sue, parodie

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Parodiím se vyhýbám, ale tahle je povedená: dostalo se na všechno, a přitom není zbytečně rozvleklá, ani únavně sžíravá. A překlad do češtiny je radost číst.”
Lady Aludnev:
“:D”
Usmevava_Barush:
“.”
Adelaine:
“Ok, pro pěkné shrnutí a historickou hodnotu...”
Ostravanka:
“q”
René.K.:
“Tato povídka u mě pravděpodobně vyhrává, co se týče hlasitých chechotů na větu :D Plus má svou historickou hodnotu! 5*”
Benny:
“Bloody hell..příští rok bude mít Mařka už 40let.Tak ode mne předčasný dárek ke kulatinám v podobě první a poslední pětky pro exclentní Mary Sue:)”
Lanevra:
“Hej! Pojďme taky napsat nějakou českou ST Mary Sue! :-D”
belldandy:
“Ani nevím , jestli je zas tak dobrá, ale dobrá je ... a patří k historii. Taková povídka, co musí být v budoucí FF čítance.”
Sargo:
“Prvni je jenom jedna. :-))”
Akkarra:
“To ne! :D Já vím, že je to parodie, ale když to srovná s ostatními MS, na které jsem kdy v povídkách narazila, tak mi to jako parodie zas až tak moc nepřipadá... ;D Je to vpodstatě obyčejná povídečka, ale v rámci toho, co chce sdělit, si zaslouží plný počet.”