Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Anální zábava a Ráno poté

  • Autor: Isis
  • Překladatel: Manori, dopřeklad: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Sirius
  • Rating: neuveden
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: neuvedeno
  • Klíčová slova: sex, humor, snack

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Není to špatné, asi třikrát jsem se usmála, ale vůbec se mi to nečetlo dobře. Je to napsané (přeložené) tak nějak...suše.”
Luczaida:
“Snack není můj nejoblíbenější pár, ale tohle ušlo”
kripolik:
“K této ff jsem se po nějaké době zase vrátila a pořád mě baví stejně. Je výborně napsaná.”
Cora:
“3-4. Vtipné a milé je to.”
Anonymka SS:
“Četla jsem to už hodně dávno, ale pamatuju si, že mě to celkem pobavilo ;-)”
Velká_koule_chaosu:
“Doufám, že je to bráno jako parodie...”
Casiopea:
“Je tam spousta momentů, které se mi mi líbily, některé mi ale tak nějak vadily. Nevím, jestli to umím vysvětlit - jako by text místy přestal plynout. PWP je to ale moc pěkné. 3-4”
Benny:
“SS:Jdi do prdele! SB:Jdi do prdele! A pili. Sorry, jsem zvyklá na hodně, ale tyhle tři věty mně iritují.Četla jsem lepši PWP.”
Mrmla:
“---”
kami:
“Toto bodové hodnotenie, tak mi to začína pripadať, sa mi asi stáva špeciálnym pre poviedky s erotickým podtextom, ktoré mi nesadli, ale mali svoj potenciál.”
te.ss.sa:
“Tenhle pár moc nemusim, ale tahle povídka má všechno. Sex, humor a určitej druh nadhledu, který mě zaujal a i přesto, že povídku nečtu rozhodně poprvé stále mě baví stejně.”
delatrix:
“fakt dobrá povídka, jak se usmíří obě hlavní postavy”
belldandy:
“Tak tohle byl můj první Snack. Docela jsem po něm ochotná zkusit další. Perfektní.”
Sectumsempra:
“velmi pekne :D”
mariaa:
“:D”
Kate Mathews:
“Nádhera....nemám slov...”
Akkarra:
“Tak to nemělo chybu... :)”
ZJTrane:
“Áno, áno, áno. A koniec ma úplne dostal do kolien :)”
Lucy005:
“Páni, skvělá povídka, můj oblíbený žánr, určitě si to někdy přečtu znovu”
Regila:
“Moc ráda jsem se k téhle povídce vrátila. Rozesměje mě, ale i rozněžní.”
Bilkis:
“Když se budu chtít zasmát u příjemného čtení, budu číst tuhle povídku. Zasměju se u ní vždycky...”
Mandragora:
“Vtipná hříčka na téma alkohol, alkohol, sex, sex a sex.”
darken:
“"Jdi do prdele." A pili. Opravdu jsem se zasmála.”
D.J. Orlovský:
“Hodně jsem se u toho bavil. Je vidět, že alkohol prolomí leckteré zábrany.”
bedrníka:
“Alkoholicky veselá povídka o tom, jak si to Sirius se Snapem v podroušeném stavu rozdají.”