Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Logické důsledky

  • Autor: Laume
  • Překladatel: Pyriel
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP, LV
  • Rating: 13+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Po mnoho let se kouzelnický svět tvářil, že nevidí. Nyní musí čelit následkům, když se situace obrátí.
  • Klíčová slova: Proroctví

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“Frustrace z nepříliš spravedlivého osudu Harryho Pottera se dá, jak vidím, vyjádřit různě. Taky jsem kdysi nejednou přemýšlela nad tím, že na Harryho kánonická bedra byla vložena neadekvátně těžká břemena bez ohledu na jeho věk, zkušenosti, možnosti a volby. Nesouhlasím ale s nastíněnou vizí, že „správně“ by to mělo být něco za něco. A pokud jsem význam (poselství?) napsaného nepochopila správně, pak… se ještě zamyslím :-).”
Salome:
“Tak ona především není vůbec povídka, ale námět nebo skica. Na námět nebo skicu je to ale zas v závěru až příliš ukecané. Logiku to předstírá, ale nemá, jen dětský pocit ukřivděnosti a naprosté nepochopení podstaty dobra. Dobro totiž není oplátkou za dobro. Tím myslím logiku celého příběhu, jehož námětem by tato drobnost mohla být, i logiku konkrétní situace: souhlas, proč by všichni jen tak stáli? Proč by měl Voldemort věřit tomu, že Harry je mu rovnocenný? Možná by to mohlo fungovat jako skutečný příběh, kdyby byl vysvětlený vývoj Harryho, Severuse, důvody neporazitelnosti Harryho a důvěryhodnosti Voldemorta... Tohle všechno si dokážu představit, ale takhle? Jen to dává nový význam slovu nedotaženost.”
Rulie:
“Naprosto logické ..... žádná pohádka :D”
Ookami-sama:
“SUper povídka. Doopravdy logické důsledky.”
SaoKissa:
“Je to fajn, více reálné než kánon, zdá se mi.”
belldandy:
“Jako takový podnět k rozhovoru o nějakém aspektu fanfiction a HP světa je to skvělé. Jako příběh, co má být brán vážně, je to trochu horší. Ovšem ... pokud mohu soudit podle "Zpomalte všichni", Laume jde spíše o to první než o to druhé. A řekla bych, že si jí to docela daří. Hodnotím trojkou, prostě proto, že "Zpomalte ... " mi přišlo lepší.”
Nerla:
“(Spoiler) Námět "Harry alias Voldemort" byl už zpracován mnohokrát a často lépe. Tady byla příliš kolísavá forma, příliš útržkovité vyprávění a celé to působilo spíše jako skica než povídka. Konec byl příliš melodramatický a přitom nereálný - vážně by panovalo ve Velké síni ticho ve chvíli, kdy by tam přišel Voldemort, a nastala by tam spořádaná debata? Hřebíčkem do rakve byl hihňající se Harry, který se změnil v muže, štěkající McGonagallová a Brumbál křičící se čtyřmi interpunkčními znaménky za otázkou. Jediné, co cením, je rozdělení světa na dvě politická území, to jsem ještě nečetla.”
Akkarra:
“Pěkně... Chtěla bych vidět jejich výrazy.”
Mrmla:
“...”
Onnyinka:
“Jak všechno může změnit protivný profesor když si s někým povídá.”
sluzy:
“Perfektná poviedka. Neuveriteľne sa mi páčila. Presne vystihnutá myšlienka.”
zmije:
“Loutka přetrhla provázky a dohrála představení překvapivě po svém.”
Pyriel:
“Proč vlastně všichni předpokládají, že je Harry vždycky zachrání před Voldemortem?”
Mandragora:
“Zajímavá úvaha o tom, že i HP nemusí být tak obětavý.”