Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dovolená 3 aneb Bradavice opět dobývají svět

  • Autor: SaraPolanska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: bradavičtí profesoři
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: Tak jste mě přemluvili a já, ač jsem původně nechtěla, dávám další sérii Dovolené, kterou prožívají (dost nedobrovolně) naši profesoři už po třetí. Snad Vám bude přinášet smích a radost.
  • Klíčová slova: parodie, humor

Hodnocení čtenářů:

LiviaCullen:
“iritujuce”
Rulie:
“Zasmála jsem se 2x z celých 9 kapitol, už to nemělo šťávu ... bylo to dokonce horší než předchozí kapitola. Neuvěřitelně mi tam vadila Minerva a chování některých profesorů a ač vím, že je to parodie, tak tohle už nebyl ani náznak humoru.”
Benny:
“Ehm..Merline, to je otřesné.Opravdu se snažím najít něco vtipného a originálního..Ano, jeden motiv se mi líbil, ale i ten vyšumněl.Staré vtipy, gagy a překvapení, natož smích nepřišel.Škoda.”
belldandy:
“Někoho, kdo to přečet, prosím, aby zvážil, zda tu nedošlo k chybě při zadávání? Sara Polanska a slash? To bych se tedy divila ... Ale koneckonců, protože jde o parodii úplně vylOučit si to netroufám. :) / Ha ... změna. Díky!”
Potkanice:
“super”
Mrmla:
“...”
Nerla:
“Bavila jsem se. V tomhle žánru nelze nezměnit charaktery postav, ale tady to není na škodu a zdejší Snape je skvělý. Přesně takový, jakého bych chtěla sledovat zpovzdálí, ale rozhodně bych se s ním nechtěla potkat. Líbilo.”
mariaa:
“...”
Akkarra:
“Nádhera.. :D Ze začátku se to až tak nezdálo, ale jakmile naši profesoři dorazili do Čech, tak to byla parádní jízda - odkaz na kapitolu pojednávající o Matějské pouti a především na pasáž s autíčky - se vším všudy. :D Hlavně Severus si to tentokrát užil... ;D”
Sectumsempra:
“velmi pekne, brecim smichy :D”
elulinek:
“Líbánky? Já ti říkala, že napsat i trojku je skvělé. Doufám, že půjdeš do čtyřky, protože jestli ne, tak ti říkám, že půjdeš. "Co had nedokončil, to dokončí šutr!" Žeru Tvoje parodie”
Mandelinka:
“První díl byl příliš dokonalý, než aby bylo moudré psát další. Ale třeba to bude příjemné překvapení :-)”
Pyriel:
“Takže dovolená potřetí, tentokrát společně se svatební cestou Lupina. Možná už to není tak břeskný humor, ale pořád je to milá zábava. A jak šťastný to má konec. Tedy, všichni jsou šťastní. No, snad až na Brumbála. Ale Brumbále - je to pro větší dobro…. 3, 5”