Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Hranice příčetnosti

  • Autor: Daioni
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Válka s Voldemortem skončila. Život by se měl vrátit do svých kolejí a ti, kteří přežili, s úsměvem na rtech vykročit do zapadajícího slunce vstříc své krásné nové budoucnosti. Severus Snape a Hermiona Grangerová - vy si snad dovedete představit ty dva jako reklamu na nekomplikovaný šťastný život?
  • Klíčová slova: po válce

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“..”
Pogroma:
“temné, hutné a naprosto uvěřitelné”
Usmevava_Barush:
“.”
KalamityJane:
“:-)”
Benny:
“Snažím se a jako misogení slashařka i o snamionky.Naneštěsí bych to jako milostný pŕíběh nepopsala.A jen doufám, že Severus ten lektvar zkazil, aby neměl na krku Grangerku.(Omfg, další poznámka proti ženskému pokolení..:D)”
Neimh:
“Rozečteno, dočtu, uvidím.”
Chavelierka:
“Smekám. Tahle povídka mě dostala. Perfektně napsaná se zajímavým dějem. Rozhodně by stálo za to, zjistit, jak to bylo dál :D (4+)”
Akkarra:
“To by mě zajímalo, jestli se to Snapeovi podařilo, nebo jestli ten lektvar fungoval tak, jak měl...”
GwenLoguir:
“ak to náhodou prežil, ona mu to vytmavila, nepochybne. A tak mu treba.”
Mandelinka:
“I s tímto tématem se autorka vypořádala velmi zdařile. Závěrečný díl trochu slabší, ale závěr uspokojující (pomineme-li fakt, že to volá po pokračování). Dodatek: musím na ni, tedy tu povídku, již několik dní myslet. Opravuji hodnocení na pět. :-)”
Fleur Tera:
“Celkom zaujímavé. Ktovie, aké účinky by ten elixír nakoniec mal...”
Nerla:
“Poválečných povídek bylo v HP fandomu napsáno nespočetně, ale tuhle považuji za nadprůměrnou. Charaktery se nerozplizly, dráma nevyzní do ztracena a i u vážného tématu Mae dokazuje, že má mistrně vypsanou ruku. Řádky vás nepustí, dokud je nedočtete.”