Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Jahody

  • Autor: Danae
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape, Hermiona
  • Rating: neuveden
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Profesor Snape zadal svým studentům v pokračovacím kurzu nesplnitelný úkol. Nepočítal ovšem s odhodlanou tvrdohlavostí Hermiony Grangerové...
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

neviathiel:
“Lehce hororová povídka o ctižádosti, souboji dvou tvrdohlavých osobností. Na ten podivný měsícek jsem ještě spoustu let nezapomněla.”
Nel-ly:
“Napsané je to krásně, ale tohle prostě není Snape”
Nerla:
“Hezky napsané. Grimmové by se mohli učit :) Akorát Snape mi přišel OOC. Milá oddychovka.”
The Frail:
“skvělá povídka. už jsem ji četla několikrát a vždycky se k ní ráda vracím”
kami:
“...”
Sectumsempra:
“povedene”
Mrmla:
“Zajímavé.”
Lucie:
“Moc zajímavé a dobře napsané.”
Velká_koule_chaosu:
“Zajímavé... :)”
Fleur Tera:
“Koľko sily sa skrýva v jahodách?”
GwenLoguir:
“zvláštne a jednoduché.”
beruska:
“Pro jahody k deviti mesickum”
Aha_Lucia:
“Danae u mňa začína obsadzovať miestočko TOP poviedkárov! Pekný nápad a výborné prevedenie :)”
SaraPolanska:
“Danae je má oblíbená autorka, která mě svou tvorbou hodně ovlivnila. Tahle povídka se jí dle mě opět hodně povedla a nedávám plný počet jen proto, že Útočiště se mi líbilo ještě o něco víc. Líbí se mi, jak autorka o nápadu přemýšlela, jak si spousty věcí dohledala a následně zapracovala do příběhu. Edit: přečetla jsem si po čase znovu a měním ze 4 na 5, protože si to prostě zaslouží.”
Akkarra:
“Má to svůj půvab a i určité kouzlo...”
ZJTrane:
“Táto poviedka bola medzi prvými, ktoré som zo sveta ff čítala. Je napísaná nádherne ľahúčko. Mám ju rada a určite sa k nej občas rada vrátim.”
angie77:
“Takhle já si představuju Hermionu i Severuse. Jen se mi to nikdy nepodařilo tak opravdově popsat...”
bedrníka:
“Kdybych tuhle povídku četla v dobách, kdy jsem s fanfiction začínala, moc by se mi líbila. Teď už mě ale takovýhle zromantizovaný Snape neuspokojuje.”