Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Zvířecí pudy

  • Autor: Nerla
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Rodinná... ehm... idylka. Velmi Severusovitý Snape, velmi Remusovitý Lupin, a... ehm... ňaf?
  • Klíčová slova: Snape/Lupin, vlčata

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Jak jsem nakukovala do dalších Nerliných povídek, tak to patří k jejímu modu operandi, že si neláme hlavu s nějakým smysluplným zasazením děje do kanonického rámce (tohle se asi neodehrává během PoA, že ne, ale kdy jindy Lupin učil v Bradavicích?), jenže já takovéhle fanfikce nemusím, pokud nejde o čiročiré PWP, což v tomhle případě bohužel nejde (kde je ten hot werewolf/wolf sex, prosím?).”
shadow:
“Parodie opravdu nemusím. Byla to parodie, že? Ale ono by to vyšlo na stejno pokud to tak nebylo myšleno.”
Trinyx01:
“...”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Dojmy jsou rozpolcené..což mi připomnělo, že komentující by neměli psát(Vidíš, Sitaro, jak to může dopadnout, kdybys chtěla ode mne slash?:D)Tak pro úvod, tohle beru jako parodii.Začátek mne bavil, a miluji i Severuse jak je zde podaný.Jenže toho odmítaní "reality" bylo dlouhé, únavné a nezaživné.S přichazejicím koncem šla kvalita prudce dolů a u konce má mysl řvala WTF souběžně s OMG.Takže čistě za nápad a začáteční dobré zpracování za 2.”
mariaa:
“...”
Sectumsempra:
“MALY OZNAMOVATEL: nabizim stenata z dobreho chovu, po jednom z rodicu napul ciste krve, ke kazdemu bonus samolepkove album "my little wolf" a pokud objednate do deseti minut, obdrzite jako darek sadu "young poison master".. a to se vyplati! ze byste radsi nejaky smysluplny komentar? vyborne: ted bych potrebovala, aby se mi vsechny vzpominky na tuto povidku vyparily, protoze nocni muru na toto tema opravdu, ale opravdu nechci!! nikdy vic.”
Mandelinka:
“Originální, Snape je sám sebou. Dojem ze čtení kazí nezbytnost číst velice pečlivě a lehce zmatený závěr. Ovšem ta představa, ta představa! :-D”
Akkarra:
“Tohle měl být pokus o parodii nebo to bylo myšleno vážně?”
Sargo:
“Vážně se mi ta povídka líbí. Originální, vtipná, tedy ne vtipná, ale však víme, a tak vůbec. :-)”