Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Carpe diem!

  • Autor: Rorry
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Seamus/Harry
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Seamus je nevyčepatelný živel, se kterým sdílet jednu ložnici není vždycky lehké.
  • Klíčová slova: Seamus/Harry, humor

Hodnocení čtenářů:

bwews:
“To se mi líbilo, nic násilného, přitom vtipné a Seamus je tu boží:). A že mě kratší povídky málokdy osloví, tak i tu 5 dám:).”
Lanevra:
“Bugr též brajgl - rámus/hluk, také všeobecný nepořádek, hádka něco hlasitého a zmatečního.”
Benny:
“Sargo to vystihla.Čekala jsem neskutečnou rádoby vtipnou volovinu a ono to zatraceně potěšilo a vyvolávalo neskrývaný úsměv.4+:)PS:Vysvětlí mi někdo co je to 'BUGR'?”
Mrmla:
“---”
René.K.:
“Nemám rád páry s Harrym, nemám rád Seamuse, nemám rád povídky, kde se kluk převléká za holku... ale tuhle povídku mám rád strašně moc :) Vtipné vtipy, uvěřitelný děj a všechno tak nějak vyvážené - nic není přehnané a naopak nic mi tu nechybí. Dávám 4* a ještě kousek k tomu.”
Fleur Tera:
“svieže, vtipné a skvelo napísané”
te.ss.sa:
“Klidně bych zvládla i pokračování. :D”
Velká_koule_chaosu:
“Naprosto ztřeštěné. :D Chci pokračování! :)”
Nerla:
“Očekávání nulová a jen Sargo hodnocení mě dohnalo ke čtení. Ovšem povídka je vynikající, Seamus je boží, Harry je docela podobný tomu klukovi z kánonu a vůbec to tak nějak neuráží. Líbilo.”
Mandelinka:
“Zřídka se vidí tak podchycené charaktery, věrohodné a přitom nečekané hlášky, barvitý prostor. Přestanu tvrdit, že nečtu slash. Vynikající!”
mariaa:
“...”
Sargo:
“Ocekavani nulova, o to prijemnejsi prekvapeni :-D”
Mandragora:
“xxxxx”
sandymathews:
“Seamus je naprosto skvělej xD”
Akkarra:
“Tak tohle bylo parádní. Seamus je tady naprosto skvělý. :)”
Crystal:
“Mám Seamuse čím dál víc ráda:D”
Anne:
“Seamus je obdařen mnoha talenty a využívá toho k pobavení spolužáků . obzvlášť se vyžívá v femmeslashi. Návštěva chlapeckých ložnic vážně není k zahození.”