Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

V dešti je bůh

  • Autor: SaraPolanska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Luna Láskorádová, Severus Snape
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: City a vzpomínky jsou to, co tvoří vaše já a vyplňují tak nekonečnou mozajku lidské společnosti. Snad s naší smrtí všechno to, co si nosíme v srdci nezmizí a nezůstane jen prázdnota, která by nutila naše nejbližší či jen známé k tvoření mlhy, skrz kterou nepronikne slunce. Přečtěte si a pochopíte
  • Klíčová slova: Smrt, válka, slzy, bůh

Hodnocení čtenářů:

Memorin:
“...”
Sargo:
“Asi je potreba mit depku, aby nektere povidky clovek docenil. Ocenuji pusobivost obrazu.”
Keiko.kei:
“K zamyšlení...”
Akkarra:
“Zajímavá úvaha... Něco na ní možná bude.”
elulinek:
“V dešti je Bůh. Fajn, s donucením jsem se na radu podívala na V jako Vendeta a musím říct, že jsem udělala dobře. Hodně dobře. Tahle povídka je depresivní, hodně depresivní. Kdo neví, o čem deprese, ta pravá deprese trvající dny až týdny, ne ta "mám depku" a za hodinu už skáču po baráku v rytmu samby, je, tak myslím, že tu bude jak ve španělské vesnici. Je to věc volby - mám nutkání připomenout Sofiinu volbu "Máš výhodu, máš volbu..." Nejhustší je konkluze. Každý má své duchy, kteří ho jednou dostihnou. Pět a půl pračky whirpůl, značky vítězů. Já jsem unešená. Na oblaku. Nemám slov. Myslím, že je to to nejlepší od Tebe. Výborně, skvěle, úžasně”
Istar Halabába:
“Jo, mlha. Mlha ve vrstvách. Zvlášť na začátku jsem se tou mlhou nemohla prokousat. A zjistila jsem, že přemýšlet, to já teda ne. Děkuju pěkně. A taky jsem se utvrdila v tom, že jsem pišný hnidopych, protože například taková mozaika podle vzoru Majka mi odvádí pozornost od příběhu a myšlenky. A to je škoda, protože myšlenka a nápad a semo tamo záblesky skrze mlhu, ty tu stojí za to. (za 4, se vrátím, netvrdím, že s radostí :) (jo a v dešti bůh? no když je potřeba to tak nazývat a inspirovat se tou větou, mně stačí že v dešti je Voda :)”
ZJTrane:
“Práve som to sem chcela vložiť, Chave ma predbehla :) Komentár nemám, ešte som z totho trochu mimo, možno doplním keď sa na to zmôžem...”
Chavelierka:
“Depresivní a smutné, ale rozhodně stojí za přečtení. Doporučuji všem, kteří se nebojí u povídek přemýšlet.”