Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Pod křídly anděla

  • Autor: Frox
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sorren Snape, Hermiona Grangerová, Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Děj o dvou paralelách se odehrává částí v mudlovském a částí v kouzelnickém světě. Je plný tragédií, zoufalství, ošklivých zásahů osudu, ale také naděje, souznění a malých radostí. A takový je myslím život většiny z nás. Nad každým z nás totiž bdí náš anděl.
  • Klíčová slova: Snapeův syn, mudlovský svět

Hodnocení čtenářů:

spaceyfan:
“Frox dovedla jít postavám pod kůži. Tato povídka na mě zapůsobila velmi depresivně. Vypovídá o pocitech a myšlenkách narkomana, nadmíru inteligentního mladého muže, který se cítí outsiderem ve společnosti a nenalézá žádný smysl života, a i když si někteří myslí, že závěr povídky je sladký, dle mého skončila tragicky. Hlavní hrdina Sorren umírá, o tom žádná. To, že se jednou vyspal s Hermionou a udělal jí dítě, na celkovém vyznění nic nemění. Je to příběh o děsivé samotě člověka, o promarnění šance k nalezení blízkého vztahu, o příliš pozdním procitnutí. Je mi tu nesmírně líto Severuse, ale i Sorrena. Odrážejí všechny tyto pocity snad samotnou osobnost Frox?”
Mrmla:
“---”
Sargo:
“Nedokazu k tomu zaujmout postoj :-D Dobre napsane, urcite. Moc cukru na konci. :-)”
Akkarra:
“Docela mě zaujal způsob, jaký je to psané. Pár věcí mi tam sice vadilo, ale jinak je to dobré. :)”
ZJTrane:
“Frox vie ako rozpútať v mojej hlave búrku, na jej postavy sa nezabúda.”
GwenLoguir:
“...”
Slythoryn:
“Plné zoufalství s probleskujícími paprsky světla. Trošku jiný pohled, trošku jiné události, než na které jsme zvyklí. A tím to je jiný. Výjimečný.”