Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dokud nás smrt nerozdělí

  • Autor: D.J. Orlovský
  • Fandom: Profesionálové
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Bodie/Doyle
  • Rating: neuveden
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 11
  • Shrnutí: Bodie se octil ve špatné chvíli na špatném místě a jediný, kdo ho může vytáhnout z nepříjemné situace, aniž by jeho pověst došla újmy nebo se to doneslo Cowleymu, je Doyle. Bodie ovšem netuší, že někdo moc mluvil a Doyle má teď o čem přemýšlet. A věci se dají do pohybu…
  • Klíčová slova: romantika, Vánoce

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Sice druhá půlka je jen sex, konec zbytečně zdlouhavý(vánoce v rodiném kruhu)Přesto jsem tuhle povidku četla už alespoň 5x a nikdy nelituji.”
Vrána:
“Jediné, co téhle povídce v mých očích sráží pár bodů, je ten přeslazený závěr, navíc o Vánocích (brr.. jestli to nemá co dělat s tím, že se většině vánočních povídek naprosto úmyslně vyhýbám:-) Jinak je tam spousta úžasných míst, krásných, realistických dialogů a trefně popsaný způsob, jak se někdy vzájemně míjíme, i když k sobě máme blízko.. ”
bedrníka:
“Moc romantická povídka, ve které Bodiemu s Doylem sice chvíli trvá, než si porozumí, ale pak naopak skoro celý zbytek povídky prošukají. Z vánočního závěru u Doyleových rodičů je moje nejoblíbenější, jak Bodie Doyleovu tatínkovi polehounku sděluje, že je milencem jeho syna.”