Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Iluze nelásky

  • Autor: Miraella
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Ron/Draco
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Když jsou linie, přes které nesmíte a za nimi je to horší, než když jste nic neměli.
  • Klíčová slova: pocitové

Hodnocení čtenářů:

KalamityJane:
“Tohle je zajímavé... první, co jsem s touhle dvojicí četla a prostě nevím, nějak si takhle Rona vůbec nedokážu představit. Ale napsané je to moc hezky. 3-4”
Mrmla:
“,,”
Benny:
“Oblíbený pár a i zpracovaní, přes svou délku, je skvělé.Jak pár vět stačí k popsaní vztahu.”
Victoria:
“.”
Akkarra:
“Zajímavé - člověk si říká, kam se to teda vlastně dostali. Určitě je v tom něco víc a když se nad tím jeden opravdu zamyslí, tak to má i hloubku, ale já se prostě přes 3 nepřehoupnu... Nepůsobí to na mě tak, abych tomu dala víc.”
Istar Halabába:
“Fakt se mi nelíbí to označení u největšího počtu bodů top10, naprosto super.... protože se to v některých případech moc nehodí a já si takové případy vybírám ráda. no tak super teda :) Někdy se k tomu s radostí vrátím. Doufám, protože jsem si to přečetla dvakrát po sobě a je to takové akorát, krátké a je toho tam hodně. Přestat si představovat někoho podle zvyklostí a pustit představy na volno a zároveň se zamyslet... :)”