Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

World Enough and Time

  • Autor: salty-sarah
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/ViktorK
  • Rating: T (13+)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 12
  • Shrnutí: Té noci, kdy byla z Ohnivého poháru vylosována čtyři jména místo tří, zahlédne Viktor postavu mladého Harryho Pottera a učiní rozhodnutí, jež otřese celým kouzelnickým světem. Canon till the Tournament. Viktor/Harry
  • Klíčová slova: politika

Hodnocení čtenářů:

Casiopea:
“Asi budu za exota, ale momentálně bych přísahala, že jsem nic horšího nečetla. Což je samozřejmě pitomost, ale mluví ze mě přetrvávající otřes. To jako opravdu? Romantický Krum, Plachý-velkozelenooký-uvzdychaný Potter? Autorka zřejmě nenávidí Brumbála. :D Poslední kapitolou jsem se vyloženě prochechtala. Nakonec jsem se rozhodla dát jeden bod a to za scénu těsně před vstupem do bludiště. Ta byla skutečně vtipná, obzvlášť, když si člověk uvědomí, že v kánonu diváci skutečně několik hodin čučeli na neprostupný živý plot. :D Ach jo...”
Akae21:
“...”
l.terka:
“:)”
Mandragora:
“Konečně se někdo choval jako dospělý jedinec a uvědomil si, že Harry je stále ještě dítě.”
Kate Mathews:
“...určitě....”
Pyriel:
“Když Viktor Krum vidí osamělého HP na břehu jezera té noci, kdy bylo vylosováno jeho jméno, rozhodne se jednat jako dospělý, když dospělí se k tomu nemají. Nabídle Harrymu politický azyl a spolu s Fleur a Cedrikem se postarají, aby HP turnaj přežil. Moc zajímavé, rozvinutá politika, jen škoda, že v tom není víc "bradavický pohled". Kromě epilogu preslash (a i tak se to drží ratingu)”