Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Monna Innominata

  • Autor: FemmeQuixotic
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus/Narcisa, Lucius/Narcisa, Severus/Narcisa/Lucius
  • Rating: neuveden
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Lucius se vrátí z Azkabanu a na Voldemortovu nepřízeň je mu nakonec náplastí sex, samozřejmě detailně popsaný.
  • Klíčová slova: nevěra, sex, trojka, popisování citů

Hodnocení čtenářů:

larkinh:
“Líbí se mi styl, jakým je to psané (překládané). Obsah samozřejmě též.”
Ostravanka:
“q”
jesssnape:
“úchvatné!”
Fleur Tera:
“skvelé”
Benny:
“Sakra, sakra a do prdele!Asi rozšířím svůj repertoár i o het povídky pokud to se vyrovnají kvalit téhle ff..ano, sexu je tam dost, ale na tomhle oceňuji nejvíc konec.Úžasné.”
Usmevava_Barush:
“....”
Casiopea:
“Bylo to úžasný. Nemůžu souhlasit s tím, že by mi postavy připadaly úplně IC, ale je mi to putna. Ta povídka je prostě dokonalá.”
Adelaine:
“Povídka o Narcise. Výborná, hořkosladká. Vřele doporučuji./ Vzhledem k tomu, že na ni nemůžu zapomenout a je to jedna z nejlepších het povídek, co jsem četla...”
Sargo:
“Viz Nerla. :-)”
Nerla:
“Asi jsem doteď netušila, že povídky založené na popisu sexu moho mít tak hutnou hořkosladkou atmosféru. Autorka se trefila do každého jednoho charakteru, a ačkoliv jde o extrémně vedlejší postavu, musím vyzdvihnout Draca. Líbilo.”
Sectumsempra:
“tak tohle bylo fakt uchvatny:)”
Mrmla:
“...”
kami:
“TOP! Zbožňujem, zbožňujem, zbožňujem.”
GwenLoguir:
“...”
Emily:
“Hoodně dobrá povídka. Nikdy jsem nic takového nečetla a musím přiznat že to bylo sexy, romantické.. no prostě neuvěřitelné.. dávám pět”
Keiko.kei:
“Dokonalost sama, Severus měl situaci v rukou a Narcisa si to užívala.”
Aha_Lucia:
“jednoznačne 5.”
sandymathews:
“opravdu pěkná, s nádhernym koncem, ani happyend, ani naprostá tragédie. život jde dál”
Akkarra:
“Nádherné... Jistým způsobem zoufalé, ale nádherné... V některých chvílích jsem Narcisse opravdu záviděla... ;)”
ZJTrane:
“Mohlo to skončiť na tie ich Vianoce... Nádherná poviedka, patrí medzi moje NAJ...”
Kate Mathews:
“velice zajímavé...ale teda řeknu vám, dcl Luciuse lituju, takové šoky po Azkabanu”
Memorin:
“Na takové návraty se člověk musí těšit. :-) taková omáčka pocitů... nu, jako sám život 4, 5”
D.J. Orlovský:
“Moc pěkná povídka. Přišlo mi, že celá rodinka Malfoyů se tak nějak ocitla v Severusově moci. Ačkoli konec nebyl to, co bych očekával. A bylo mi trochu líto Luciuse.”
bedrníka:
“Nádherná povídka. Nádherná.”