Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Spoznali sme more

  • Autor: luckei1
  • Překladatel: Jimmi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Hermiona Grangerová, Harry Potter, ...
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 35
  • Shrnutí: Draco Malfoy otočí po veľmi úspešnej kariére medzi smrťožrútmi, potom naverbuje Harryho a Hermionu, aby mu pomohli v pláne, ako premôcť Temného pána. Názov tohto príbehom je názvom piesne od úžasnej Dar Williams.
  • Klíčová slova: Dramione

Hodnocení čtenářů:

lymmet:
“...”
Lucie:
“Velmi pěkná povídka. Potěší romantické duše.”
Akkarra:
“Ne, není to pro mě.”
Chantal:
“Jedna z prvních povídek, které jsem kdy četla a která si u mě vydobyla místo stálice, ke které se vracím.”
Sargo:
“Kdyby tam bylo alespon neco, co se nedalo predvidat, cokoli. Nejake prekvapeni, necekany zvrat. Napsane slusne, dobry napad. Bohuzel nula akce, jenom drbani se v citech. Zaver, ackoli byl jasny, mi vzhledem k vychozim podminkam prijde neverohodny. Asi uz jsem na to stara. :-D”
Slythoryn:
“Je opravdu vyjímečná, když jsem jí četla, zamilovala jsem se do ní. A vymazané scény to všechno ještě vylepšily.”
Kate Mathews:
“...možná...”
ZJTrane:
“Nezabudnuteľná poviedka, je jednou z tých pre mňa naj.”
GwenLoguir:
“Vynikajúca a kvalitná, premyslená poviedka. Klobúk dole. A pekná, samozrejme. A nezabudnite na vymazané scény...”