Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Bez východu

  • Autor: Lookfar
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape, bradavická studentka
  • Rating: neuveden
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Napsáno na následující námět: „V Chroptící chýši straší. Není to snad Severus Snape?“ a s omluvou Jeanu Paulu Sarterovi, který prohlásil, že peklo jsou ostatní lidé.
  • Klíčová slova: Snape jako duch

Hodnocení čtenářů:

Salome:
“Nebylo to špatné, ale měla jsem pocit neúplnosti - proč předtím Chýše neměla východ (tedy proč si předtím nemohl zvolit jít dál)? Jak mohou duchové kouzlit? Holčička byla až příliš zlá na to, aby to bylo jen tím, že je nešťastná - tedy, proč by jí měl pomáhat? Proč by pomoc právě jí, tedy člověku, který to může snadno zneužít, by mělo být vykoupením? Drobné formalitky odpouštím. Je to bezesporu originální, zajímavé, ale přeto...”
Benny:
“Ach jo, dobré.Skvělý nápad, ale toť vše.”
Adelaine:
“Souhlas, nijak zvlášť mě to neoslovilo. Nápad není špatný, ale bylo to rozjeto na daleko víc”
Sargo:
“Vida.”
kami:
“Pre mňa priemer.”
Akkarra:
“Tohle mě sice moc neoslovilo a Snape mi přišel málo jedovatý, ale úvodní nadávky malé holčičky mě opravdu pobavily... :)”
Sectumsempra:
“povedene”
Kate Mathews:
“..”
Istar Halabába:
“Pěkná povídka. Nechce se mi o ní teď vymýšlet nějaký dlouhý, vtipný nebo chytrý komentář ( i když by si ho zasloužila) - prostě se mi moc líbila a dobře se mi četla a vrátím se k ní.”
Regila:
“Velice zajímavá povídka... Jedna z těch, které si zapamatujete.”
bedrníka:
“Úžasná povídka o Snapeovi, který se dlouho po konci války probudí jako duch v Chroptící chýši a chtě nechtě naučí jednu holčičku trochu se o sebe postarat.”