Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Výkřiky

  • Autor: Frox
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Severus Snape, Draco Malfoy, Lucius Malfoy, Narcisa Malfoyová, Ron Weasley...
  • Rating: 12 +
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 58
  • Shrnutí: Autorčino: Hlavní linie příběhu se odehrává s odstupem celých dvou let od Harryho posledního ročníku a ukazuje hlavní trojici už jako dospělé samostatné jedince. Harry se stal bystrozorem, Ron pracuje na ministerstvu a Hermiona studuje na Londýnské univerzitě vysoké magie lektvary. Všichi spolu bydlí na Grimmauldově náměstí 12. Voldemort stále žije a snaží se Pottera dostat z cesty, aby mohl beze zbytku ovládnout kouzelnické společenství, v čemž mu ale příliš nepomáhá fakt, že jeho pravou rukou je Severus Snape jako člen Fénixova řádu. Druhá linie mapuje vývoj vztahu mezi Snapem a triem, který postupně krystalizuje, až zůstává jen čistota a upřímnost. Příběh má také několik paralel, které se zabývají osudy vedlejších postav, a také je zčásti retrospektivní, protože přináší zpětný pohled do minulosti, jež se odehrála od Harryho odchodu z Bradavic. Můj původní záměr byl popsat niterné pocity několika mně blízkých postav, proto se mohou zdát Výkřiky ze začátku spíše lyrické, bez jasnější zápletky. Epika přichází do povídky pozvolna.
  • Klíčová slova: AU

Hodnocení čtenářů:

Lucie:
“....”
StormBringer:
“k přečtení”
kattyV:
“***”
Ostravanka:
“q”
Luna Snape:
“nádherná povídka jen je mi líto, že se Severus obětoval...u toho jsem brečela jako želva i přesto je to jedna z nejlepších povídek, které jsem četla”
tina:
“...”
Keiko.kei:
“už se těším”
ZJTrane:
“prečítam”
Slythoryn:
“Tuhle povídku jsem četla o Vánocích... a ještě asi měsíc jsem z ní byla paf. Když už jsem si myslela, že to zaběhne do běžné rutiny, objevilo se něco nového, neočekávaného, prostě převratného. Forma toho, že každá kapitola je střípek události a bolesti, je taky nesmírně chytlavá a konec rozhodně není tuctový.”